جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۴۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۰
معاون فرهنگي کميته امداد امام‌خميني(ره):
معاون فرهنگي کميته امداد امام‌خميني(ره) کشور با بيان اينکه اکنون 112 هزار دانشجو مددجوي اين نهاد هستند، گفت: خدمات آموزشي کميته امداد به دانشجويان در سال آينده با رويکرد جديدتري ارائه مي‌شود.

به گزارش "شهر"، اکبر ميرشکار افزود: بر اين اساس اين نهاد با برگزاري کلاس‌هاي تقويتي و کنکوري از سطح دبيرستان سعي مي‌کند تا مددجويان به دانشگاه‌هاي دولتي راه يابند.

 

وي اضافه کرد: همچنين دانشجوياني که به مراکز آموزش غير دولتي از جمله آزاد و پيام‌نور راه يابند به ميزان شهريه مورد نياز از طريق اين نهاد وام قرض‌الحسنه با سود کم دريافت مي‌کنند که اقساط اين تسهيلات بعد از پايان تحصيلات دانشجويان آغاز مي‌شود.

 

معاون فرهنگي کميته امداد امام‌خميني(ره) کشور با بيان اينکه اکنون 112 هزار مددجوي اين نهاد به عنوان دانشجو در مراکز آموزش عالي کشور به تحصيل اشتغال دارند، افزود: اين افراد در مقاطع مختلف کارداني تا دکترا تحصيل مي کنند که از اين تعداد دو هزار و 500 دانشجو به عنوان نخبه شناسايي شده و خدمات متنوعي به آنها ارائه مي‌شود.

 

وي گفت: در طول 20 سال گذشته تاکنون 87 هزار و 800 دانشجوي دختر و پسر با حمايت اين نهاد در مقاطع مختلف فارغ‌التحصيل شده‌اند.


نظر شما