جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۸
کد خبر: ۳۴۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۷
هم‌زمان با آغاز هفته منابع طبيعي و به‌مناسبت روز درخت‌کاري در راستاي اجراي برنامه‌هاي استقبال از بهار، کاشت نهال در مدارس منطقه 11 انجام مي‌شود.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11 ، در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار و فرا رسيدن روز درختكاري و هفته منابع طبيعي، واحد آموزش ومشاركت‌هاي اداره اجتماعي و فرهنگي نواحي چهارگانه اين منطقه با همکاري اداره فضاي سبز؛ به‌منظور ايجاد و توسعه فضاي سبز در مدارس و آشنايي هرچه بيشتر دانش آموزان با منابع طبيعي در نظر دارد طرح كاشت نهال را در مدارس انجام دهند.


بر اساس اين گزارش طرح کاشت نهال روز يکشنبه 15 اسفند همزمان با روز درختکاري در مدارس شهيد مجتهدزاده، عصر آزادي، نورالهدي، محمدباقر صدر، سيدجمال‌الدين اسدآبادي، علامه حلي، مدرس، شهيد كدخدايي، علويان، هنرستان ولي عصر(عج)، سروش و هادي اجرا مي شود.


هم‌چنين بر اساس اين گزارش اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه يک، در راستاي اجراي طرح تشکيل مديريت محله از واجدين شرايط خواست به منظور تشکيل کارگروه‌هاي تخصصي به ستاد مديريت محله واقع در اداره اجتماعي ناحيه يک مراجعه کنند.


ستاد مديريت محله در ناحيه يک از کارگروه اجتماعي، آموزش و توانمند سازي، کار گروه سلامت و محيط زيست، کارگروه فرهنگي و هنر، کارگروه مديريت بحران و ايمني، کارگروه امور خدماتي و رفاهي تشکيل خواهد شد که علاقه‌مندان با داشتن شرايط صلاحيت‌هاي عمومي و رفتار اجتماعي مناسب در سطح محله، حداقل مدرک تحصيلي ليسانس مرتبط با موضوع فعاليت هر کار گروه، سکونت در محله حداقل به مدت 6 ماه، دارا بودن دانش با مهارت در حوزه مرتبط و با حداقل 2 سال تجربه مستقيم با موضوع فعاليت هر کارگروه مي‌توانند به عضويت اين ستاد در آيند.


هر فرد ساکن محله که داراي شرايط ذکر شده باشد فقط مي تواند در يک کار گروه عضو شود.

نظر شما