جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۸
کد خبر: ۳۴۳۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهر تهران با اشاره به اقدامات در دست انجام در قالب طرح استقبال از بهار گفت: توسعه فضاي سبز محور حق شناس تا درب شمالي بهشت زهرا(س) و حاشيه بزرگراه هاي آزادگان و بسيج در قالب طرح استقبال از بهار به انجام مي رسد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران علي محمد مختاري در مورد طرح استقبال از بهار و اقدامات سازمان پارک ها و فضاي سبز شهر تهران در اين مورد، اظهار کرد: همه ساله طرح استقبال از بهار در دستور کار شهرداري تهران قرار گرفته و اقدامات مطلوبي نيز در قالب اين طرح به انجام مي رسد و امسال نيز شاهد اجراي برنامه هاي متنوع، خصوصا در محورهاي جنوبي شهر تهران در قالب طرح استقبال از بهار هستيم.


او با تاکيد به اينکه تاکنون در قالب طرح استقبال از بهار، پروژه هاي زيربنايي بسيار خوبي در سطح شهر اجرايي شده، عنوان کرد: در سال جاري با توجه به طرح استقبال از بهار، تا پايان فروردين ماه توسط سازمان پارک ها و فضاي سبز شهر تهران، حاشيه محور حق شناس تا درب شمالي بهشت زهرا(س) درختکاري شده و اقدامات لازم براي توسعه فضاي سبز اين محدوده به انجام مي رسد.


مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهر تهران اضافه کرد: همچنين پروژه قلعه مرغي و تبديل آن به يک باغ شهر بزرگ در شهر تهران از برنامه هاي در نظر گرفته شده در طرح استقبال از بهار بوده که در اين مورد نيز حوزه خدمات شهري شهرداري تهران مي کوشد بر اساس يک برنامه مدون و زمان بندي شده، مکان هاي تفريحي و پيست دوچرخه سواري آن را هر چه سريعتر احداث کند و سازمان پارک ها وفضاي سبز شهر تهران نيز نسبت به توسعه فضاي سبز و خدمات مورد نياز در اين زمينه اقدامات لازم را به انجام مي رساند.


مختاري با تاکيد بر اينکه 58 هکتار از پادگان قلعه مرغي به باغ شهر تبديل مي شود، يکي ديگر از پروژه هاي اجرايي در قالب طرح استقبال از بهار را توسعه فضاي سبز حاشيه بزرگراه آزادگان و بزرگراه بسيج عنوان کرد.


او افزود: سازمان پارک ها و فضاي سبز شهر تهران با همکاري شهرداري مناطق 19،15،14، و 20 مي کوشد تا توسعه فضاي سبز بزرگراه آزادگان را به نحو مطلوب طي زمان مشخص به انجام رساند.

نظر شما