جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۹
کد خبر: ۳۴۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۷
رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي :ثبت‌نام دوره پودماني ويژه سربازان از امروز 21 اسفندماه آغاز مي‌شود و تا چهارشنبه 25 اسفندماه ادامه دارد/ 6 هزار ظرفيت براي اين دوره‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش "شهر" عبدالرسول پورعباس، رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي درباره دوره‌هاي پودماني ويژه سربازان اين دانشگاه گفت: ‌در آينده هر سربازي با ورود به دوره سربازي مي‌تواند وارد دانشگاه شود و پس از طي دوره سربازي و تحصيل خود مدرك كارداني و چه‏بسا كارشناسي و كارشناسي ارشد دريافت كند.

 

وي ادامه داد: در برنامه فعلي سربازاني كه با مدرك ديپلم وارد مي‌شوند، مي‌توانند در دوره‌هاي پودماني كارداني دانشگاه جامع ثبت‌نام كنند و پس از گذراندن اين دوره‌ها مدرك كارداني دانشگاه جامع را دريافت كنند.

 

رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي گفت: با همكاري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دوره‌هاي پودماني دانشگاه‌ جامع در 25 استان و 13 رشته برگزار مي‌شود.

 

پورعباس درباره ظرفيت پذيرش دانشجو در اين دوره‌ها گفت: 6 هزار ظرفيت براي اين دوره‌ها در نظر گرفته شده است.

 

وي درباره نحوه پذيرش دانشجويان گفت: پذيرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصيلي و معدل است.

 

رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي درباره شهريه پرداختي اين دانشجويان گفت: در تعاملي كه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صورت پذيرفته است قسمتي از شهريه توسط سپاه پرداخت مي‌شود، قسمتي از آن توسط دانشگاه تخفيف داده شده و مابقي شهريه توسط دانشجو پرداخت مي‌شود.

 

پورعباس درباره نحوه گزينش اساتيد اين دوره گفت: تمام سرفصل‌هاي دروس تهيه شده و اساتيد بايد گزينش دانشگاه جامع علمي كاربردي را طي كنند.

لازم به ذكر است داوطلبان اين دوره‌ها بايد از امروز شنبه با مراجعه به دفاتر پستي و پرداخت مبلغ 61 هزار ريال يك كارت اعتباري ثبت‌نام و دفترچه راهنماي پذيرش را دريافت كنند و با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org اقدام به ثبت‌نام كنند.

نظر شما