جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۵۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
پذيرفته شدگان دانشگاه تهراني که در کنکور کارشناسي ارشد مجازي سازمان سنجش شرکت کرده بودند مي توانند روزهاي 23 و 24 فروردين به اين دانشگاه جهت ثبت نام مراجعه کنند.

به گزارش"شهر"،با اعلام زمان ثبت نام پذيرفته شدگان نهايي دوره‌هاي مجازي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي براي نيمسال دوم سال تحصيلي 90 - 89 در آزمون مجازي کارشناسي ارشد دانشگاه هاي کشور، آن دسته از داوطلباني که در دانشگاه تهران پذيرفته شده اند، مي توانند روزهاي 23 و 24 بهمن ماه با مراجعه به دانشگاه تهران نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان بايد براي ثبت نام اصل‌ مدرک‌ کارشناسي ‌مورد تاييد وزارت‌ علوم، وزارت‌ بهداشت‌، يا شوراي ‌عالي ‌انقلاب‌ فرهنگي با ذکر معدل را همراه داشته باشند.

 

اصل‌ شناسنامه، کارت ملي و تصاوير آنها، 6 قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 ، مدرک مشخص کننده وضعيت‌ نظام‌ وظيفه، معرفي‌نامه‌هاي‌ مربوطه از سوي ارگانهاي‌ مربوط، تعيين وضعيت متعهدين خدمت به آموزش و پرورش از جمله مدارک ثبت نام است.

 

بنابراين گزارش،دانشگاه تهران پيش از اين به صورت جداگانه نيز اقدام به برگزاري آزمون مجازي در دوره کارشناسي ارشد کرده بود اما پس از برگزاري اعلام کرد به دليل به حد نصاب نرسيدن نمي توان نسبت به پذيرش دانشجو در اين دوره ها اقدام کرد.

 

چند رشته از رشته هاي مجازي کنکور دانشگاه تهران با رشته هاي ارائه شده از سوي سازمان سنجش آموزش کشور در دوره هاي مجازي با يکديگر همپوشاني دارد اين رشته ها شامل رشته هاي تربيت بدني و علوم ورزشي-حرکات اصلاحي و آسيب شناسي، تربيت بدني و علوم ورزشي-مديريت ورزشي، مديريت کارآفريني-آموزش و ترويج، مديريت کارآفريني-بخش عمومي، مديريت کارآفريني-سازماني، مديريت کارآفريني-فناوري، مديريت کارآفريني-کسب و کار جدبد، حقوق جزا و جرم شناسي، حقوق خصوصي، حسابداري، مديريت اجرايي و مديريت رسانه و مديريت امور شهري مي شوند.

 

آندسته از داوطلباني که در سومين دوره آزمونهاي الکترونيک (مجازي) دانشگاه تهران که بهمن 89 برگزار شد، شرکت کردند و با مشکلات عديده اي از جمله عدم پذيرش در پرديس ها و مسائل شهريه اي مواجه شدند، تا پايان هفته فراخوان مي شوند تا در مرحله دوم اين آزمون که به صورت شفاهي خواهد بود، شرکت کنند.

 

نظر شما