شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۳۵۶۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴
در پي گودبرداري غيراصولي رخ داد؛
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري مشهد گفت: در اثر بي توجهي به ضوابط فني و ايمني در ايستگاه قطار شهري چهارراه گاز، يك نفر كشته و 4 نفر مصدوم شدند.

به گزارش«شهر»، هوشنگ خندان‌دل، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري مشهد اظهار داشت: از چندي پيش در ايستگاه چهارراه گاز خط 2 قطار شهري با مشكل جابه‌جايي كابل مخابرات مواجه بوديم كه با پيگيري‌هاي به عمل آمده طبق صورتجلسه‌اي، از هفتم فروردين ماه 90 پيمانكار شركت مخابرات فعاليت خود را آغاز كرد.


او افزود: با توجه به اين‌كه كارگران اين شركت به ضوابط فني و ايمني توجه نكردند، فعاليت آنها چند روزي متوقف و از جمعه آغاز به فعاليت كردند كه در اثر همين بي‌توجهي به ضوابط فني و ايمني، ظهر روز جمعه-10 فروردين- در پي سانحه ساعت 12 و 57 دقيقه در اين ايستگاه يك نفر كشته و چهار نفر مصدوم شدند.


معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري مشهد خاطر نشان كرد: اگر ناظران و مسئولان ذي‌ربط بيشتر به اين فقدان توجه به ضوابط فني و ايمني اهتمام مي‌ورزيدند، شايد اين حادثه به وقوع نمي‌پيوست.


معاون عمليات سازمان آتش نشاني شهرداري مشهد نيز اظهار داشت: اين حادثه در اثر گودبرداري غيراصولي منجر به فوت يك نفر و مصدوميت چند تن شده است.


جلال شيركوييان افزود: مكان نفر آخر با انبوهي از خاك و آسفالت به صورت كامل پوشيده شده بود و در عين حال ما از بيل مكانيكي و نيروهاي خود به طور كامل استفاده كرديم ولي چون مدت تحمل هر انسان در زير خاك بدون اكسيژن سه دقيقه است، متاسفانه اين فرد جان باخت.

نظر شما