شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۳۵۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ خبر داد:
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينکه 24 درصد از كشته شدگان ناشي از تصادفات پايتخت را موتورسيكلت سواران تشكيل مي‌دهند گفت: مهمترين برنامه پليس راهور تهران بزرگ در سال 90 ساماندهي و نظم بخشي به موتورسيكلت سواران است.

سردار حسين رحيمي در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: رفتارهاي بد موتورسواران وقانون شكني آنها به اندازه اي رسيده است كه گلايه مندي شهروندان را به دنبال داشته است از همين رو پليس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ مهمترين برنامه خودرا ساماندهي موتورسواران قرار داده است.

وي در تشريح اين برنامه به خبرنگار ما گفت: در همين رابطه سه كارگروه تشكيل شده است و در اين كارگروه ها موضوعات فرهنگ سازي و آموزش، ساماندهي و عمليات براي ساماندهي موتورسيكلت‌ها بررسي مي شود.

رئيس پليس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به اينكه در حال حاضر اين طرح در مانطق 11 و 12 شهرداري تهران به اجرا گذاشته شده است گفت: موضوع جاي پارك موتورسواران، استفاده از كلاه ايمني و رعايت قانون از موضوعاتي است كه به شدت توسط پليس براي موتورسواران كنترل مي شود.

تاکيد پليس بر استفاده از کلاه ايمني

سردار رحيمي اظهارداشت: درحال حاضر بيش از 50 درصد مجروحان ناشي از تصادفات تهران و 24 درصد از كشته شدگان ناشي از تصادفات پايتخت را موتورسيكلت سواران تشكيل مي‌دهند و پليس بر همين اساس موضوعات ياد شده و به خصوص استفاده از كلاه ايمني مناسب را به شدت پيگيري مي كند و موتورسيلكلت سواران متخلف علاوه بر جريمه بلافاصله موتورسيلكت آنها توقيف خواهد شد.

نظر شما