جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۶
کد خبر: ۳۶۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
معاون عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ خبر داد:
معاون عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري يكي از مجرمان سابقه دار شمال پايتخت به نام محمد دراز طي يک عمليات حرفه اي پليسي در شب گذشته خبر داد.

به گزارش شهر سرهنگ قاسم لوئي گفت: پليس امنيت عمومي تهران بزرگ شب گذشته موفق شدند طي يک عمليات حرفه اي پليسي "محمد"  معروف به "محمد دراز" که از مخلان نظم اجتماعي منطقه فرحزاد تهران است را شناسايي و دستگير کنند.

 

وي بيان داشت : با شناسايي اين مجرم سابقه دار ، همدستان متهم نيز در اين رابطه دستگير شدند .

 

معاون عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در ادامه به تشريح نحوه فعاليت  محمد دراز در منطقه فرحزاد پرداخت و گفت :متهم به نام محمد داراي قد بلند (حدود 90/1) "سبزه رو" ، لاغر اندام ، بدني ورزيده که به همراه تعدادي از اقوام خود در دره فرحزاد اقدام به توزيع مواد مخدر از نوع کراک مي كرد.

 

وي ادامه داد : اين شرور خطرناک هميشه مسلح به سلاح گرم بوده و تعدادي به عنوان نوچه در کنار خود داشت و به ندرت به تنهايي از دره فرحزاد خارج شده و مکان ثابتي براي استراحت نداشت.

 

سرهنگ قاسم لوئي افزود : اهالي فرحزاد ضمن معرفي متهم به عنوان فردي كه با رعب و وحشت مخل نظم منطقه شده بود ،بيان داشتند وي در درگيري ها هيچ ابايي از تيراندازي ندارد .

 

معاون عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ بيان داشت : هميشه سه تا چهار نفر اين متهم را همراهي مي كردند و همين موضوع باعث رعب و وحشت اهالي آن منطقه شده بود ، بطوري که هيچ کس جرات دادن گزارش بر عليه نامبرده را به پليس نداشت.

 

وي با اشاره به سابقه دار بودن متهم ، اظهار داشت :  محمد دراز پس از آزادي از زندان دوباره اقدامات خلافکارانه خود را از سر گرفته و مرتكب جرايمي مانند اخاذي،زورگيري و آدم ربايي در منطقه فرحزاد شده بود.

براي مشاهده گزارش تصويري اينجا کليک کنيد

نظر شما