شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۳۶۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي با اعلام رشد استان سمنان در همه شاخص هاي امنيتي ، به اندك اخلال گران امنيت در جامعه هشدار داد : متناسب با قانون رفتار كنيد .

به گزارش شهر، صبحگاه عمومي كاركنان انتظامي استان سمنان با حضور سردار « اسماعيل احمدي مقدم » فرمانده ناجا ، استاندار و ديگر اعضاي شوراي تامين استان ، امام جمعه موقت سمنان و جمعي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي نيروي انتظامي در ميدان صبحگاه ستاد فرماندهي استان در سمنان برگزار شد .

 

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي در اين مراسم طي سخنان مهمي از برخورد قاطع پليس با قانون شكنان در سال جاري خبر داد و ضمن هشدار به اخلال گران نظم و امنيت جامعه افزود : اين عده كم بايد مراقب رفتار خود بوده و متناسب با قانون عمل كنند .

 

سردار احمدي مقدم با بيان اين كه پليس در اجراي قانون پافشاري مي كند و در اين راه هيچ ملاحظه اي و محدوديتي را نمي شناسد ، اظهار داشت : البته اين برخورد جدي در گام نخست توام با فرهنگ سازي ، توجيه و ارشاد خواهد بود .

   

وي در ادامه با اشاره به استعمار از نوع نسل سوم آن كه مستكبران با اقدامات نرم خود در پي تسلط بر افكار عمومي بوده و در ناخودآگاه مردم مدينه فاضله اي را ايجاد مي كنند ، خاطر نشان كرد : راهبرد ناجا در 5 سال آينده اقتدار نرم و مدرن در برابر تهديد نرم مي باشد .

 

احمدي مقدم تقويت بصيرت سياسي ماموران پليس را مورد تاكيد قرار داد و گفت : شناخت صحيح از جبهه حق و باطل مكمل دين و عبادت بوده و اگر اين شناخت نباشد انسان در فضاي غبارآلود ناخواسته در دام دشمن مي افتد و فكر مي كند كه در راه مستقيم قرار دارد .

 

فرمانده ناجا در بخش ديگري از سخنان خود خدمت براي تامين امنيت مردم را بافضيلت ترين عبادت ها و خدمت ها برشمرد و با بيان اين كه دليل اين امر هم وجود عنصر فداكاري ، ايثار و از خودگذشتگي است ، تصريح كرد : نيروي انتظامي در همين راستا در نوروز سال جاري 7 شهيد تقديم كشور كرد .

   

اسماعيل احمدي مقدم دين باوري ، خداباوري و خدمت به مردم را وجه اختلاف پليس جمهوري اسلامي با تمام پليس ها و دستگاه هاي امنيتي جهان برشمرد و افزود : خوشبختانه در سايه ايمان و بصيرت ديني ، نيروي انتظامي در عمل به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته است .

 

وي با اعلام اين مطلب كه پليس از هم اكنون به استقبال تابستان و سفرهاي مردم رفته از اجراي طرح هاي امنيتي و انتظامي ويژه تعطيلات تابستان خبر داد و گفت : در مناطق تفريحي و تفرجگاه ها طرح هاي خاصي را براي تامين امنيت مردم اجرا مي شود .

 

احمدي مقدم از همكاري صميمانه همه مسئولان استان سمنان به ويژه استاندار و اعضاي شوراي تامين با پليس قدرداني و اعلام كرد : همه شاخص هاي امنيتي در سطح اين استان از رشد قابل توجهي برخوردار مي باشد .   

 

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پايان به نامگذاري سال 90 از سوي مقام معظم رهبري به جهاد اقتصادي اشاره و اعلام كرد : با همت مضاعف مسئولان و فرماندهان اين استان رفع مشكل ساختماني ماموران در دستوركار ويژه قرار گرفته است .

 

در ابتداي اين مراسم نيز فرمانده انتظامي استان سمنان در گزارشي با بيان اين كه مجموع تماس هاي مردمي با مركز فوريت هاي پليسي 110 در سطح استان 450 هزار مورد بوده ، از افزايش 26 درصدي اين تماس ها در مقايسه با سال گذشته خبر داد و گفت : تعداد تماس هاي منجر به عمليات نيز 16 درصد رشد يافته است .

 

سردار « قاسم نصري » همچنين به كاهش 21 درصدي سوانح رانندگي در ايام نوروز در سطح استان سمنان اشاره كرد و گفت : تعداد كشته ها نيز از كاهش 18 درصدي برخوردار مي باشد .

 

فرمانده انتظامي استان سمنان به افزايش 74 درصدي كشفيات مواد مخدر و كشف سه هزار و500 كيلو انواع موادمخدر در اين استان نيز اشاره كرد و گفت : در اين خصوص 103 باند تهيه ، توزيع و قاچاق مواد مخدر منهدم و 3500 نفر دستگير شدند.

نظر شما