جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۱
کد خبر: ۳۶۳۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
معاون پشتيباني و امور اجرايي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي:
معاون پشتيباني و امور اجرايي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور از امضاي تقاهمنامه توليد يک هزار دستگاه ميني بوس جديد ويژه شهر تهران خبر داد و افزود: شهرداري و محيط زيست هرکدام 10 ميليون وام بلاعوض به رانندگان ميني بوس‌ها پرداخت مي کنند.

به گزارش خبرنگار شهر به نقل از سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور،محسن مسلم خاني با بيان اينکه عمر ناوگان ميني بوسراني شهر تهران نسبت به ساير شهرها بيشتر است گفت: اين قرارداد براي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي شهري پايتخت و جلوگيري از آلودگي هوا و محيط زيست با شرکت هاي داخلي امضا مي شود.

 

وي افزود: به موجب اين تفاهم نامه، سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور 20 ميليون تومان تسهيلات به صورت يارانه به شهرداري تهران و اتحاديه اتوبوسراني شهري کشور اعطا مي کند تا در اختيار رانندگان ميني‌بوس‌هاي فرسوده اي که قرار است از ناوگان خارج شود، قرار گيرد که دولت بخشي از اين تسهيلات را پرداخت مي‌کند.

 

مسلم خاني تصريح کرد: سازمان حفاظت محيط زيست و شهرداري تهران نيز هر کدام مبلغ 10 ميليون تومان تسهيلات بلاعوض به راننده هر ميني بوس پرداخت مي کند.

 

مسلم خاني گفت: براساس اين تفاهم نامه، ستاد مديريت حمل و نقل سوخت کشور نيز نظارت بر از رده خارج شدن و اسقاط ميني بوس هاي فرسوده را بر عهده دارد.


نظر شما