شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۰
کد خبر: ۳۶۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲
نمايشگاه آثار فرشيد ملکي، نقاش و مدرس دانشگاه، روز جمعه دوم ارديبهشت‌ماه در گالري طراحان آزاد افتتاح مي‌شود.

به گزارش شهر، اين نمايشگاه با عنوان «تعليق» عصر جمعه دوم ارديبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 20 در گالري طراحان آزاد گشايش خواهد يافت.
در اين نمايشگاه 19 اثر ميکس مديا در اندازه 100 در 70 سانتيمتر ارائه مي‌شوند. اين آثار همگي فيگوراتيو بوده و با تکنيک ميکس مديا روي مقوا خلق شده‌اند. ملکي در ارايه اين آثار از مرکب خوشنويسي، ماژيک‌هاي رنگي، اکرليک و نمدهايي که به صورت دسته‌اي به هم متصل هستند، بهره گرفته است .
وي در خلق آثارش به دنبال بيان هويت ملي و فرهنگي نيست و در اين دوره بيشتر خود را به نقاشاني با کارهاي بازنمايانه و فيگوراتيو غرب نزديک مي‌بيند.
فرشيد ملکي متولد 1322 در تهران و داراي مدرک کارشناسي ارشد از دانشگاه ردينگ انگلستان است. وي تا کنون 14 نمايشگاه انفرادي در گالري‌هاي گلستان، آريا ، هفت ثمر ، طراحان آزاد، تالار قندريز، انستيو گوته و گالري 21B در دوبي برگزار کرده و در نمايشگاه‌هاي متعدد گروهي در داخل و خارج از کشور از جمله امريکا، ارمنستان، انگلستان و عربستان حضور داشته است .
آثار ملکي تا تاريخ 14 ارديبهشت روي ديوار نگارخانه طراحان آزاد واقع در ميدان فاطمي، ميدان گلها، ميدان سلماس، شماره 5 آويخته شده و علاقمندان مي‌توانند همه روزه به جز پنجشنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 از اين آثار ديدن کنند.

نظر شما