جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۶۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷
معاون دانشجويي وزير علوم با بيان اينکه 80 درصد آموزش عالي كشور مربوط به بخش غيردولتي است گفت: با اين نرخ هايي که موسسات غيردولتي غيرانتفاعي به عنوان شهريه دريافت مي کنند واقعا ايثارگري به معناي واقعي ايثار مي کنند.

به گزارش "شهر"محمود ملاباشي در گردهمايي معاونان آموزشي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي در دانشگاه سوره در ارزيابي ميزان همکاري موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي در زمينه اجرايي شدن بخشنامه نقل و انتقال و مهماني گفت: 29 موسسه آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي در نيمسال گذشته در زمينه بخشنامه نقل و انتقال و مهماني همکاري نکردند.

 

معاون دانشجويي وزير علوم با اشاره به توجه وزير علوم در اجراي بخشنامه نقل و انتقال و مهماني تأکيد کرد: وزير علوم حساسيت عجيبي داشتند که سعي شود متقاضيان انتقال به هر نحو ممکن به کانون گرم خانواده برگردند. دغدغه ديني که دکتر دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري از ابتداي دولت دهم اعلام کرد ايجاب مي کرد نسبت به تسهيل نقل و انتقال حساسيت ويژه نشان داده شود.

 

ملاباشي از تشکيل کميته انضباطي در کليه موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي بر اساس دستورالعمل هاي وزارت علوم خبر داد و ايجاد يا تقويت دفاتر و مراکز مشاوره و امکانات و تجهيزات تربيت بدني موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي را از عوامل موثر در ارتقاي اين موسسات به دانشگاه برشمرد و گفت: در صورتي که موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي درخواست متخصص داشته باشند در زمينه اعزام متخصص براي دفاتر مشاوره موافقت مي کنيم.

 

وي افزود: وزارت علوم آمادگي پرداخت هزينه هاي حضور متخصص در چند سال اوليه راه اندازي دفتر مشاوره در موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي را دارد.

نظر شما