جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۶۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
وزير رفاه و تامين اجتماعي از تخصيص ارقام مناسب در بودجه امسال به منظور حمايت از مددجويان بهزيستي و کميته امداد امام خميني (ره) خبر داد.

به گزارش "شهر" صادق محصولي که همراه هيات دولت در نودمين سفر استاني به کردستان سفر کرده در جمع خبرنگاران گفت:در بودجه امسال خدمات بسيار ارزنده‌ و ويژه‌اي براي مددجويان زيرپوشش کميته امداد و بهزيستي با توجه به ارزيابي هاي کارشناسي در نظر گرفته شده است.

وي افزود:در بخش درمان نيز با تصويب و تخصيص اعتبارات و بسته‌هاي حمايتي خاص براي بيمه‌هاي درماني، بزودي شاهد ارتقاي خدمات ارايه شده درماني در بعد کمي و کيفي خواهيم بود.

وي احداث يا خريد يک هزار واحد مسکوني براي مددجويان زيرپوشش کميته امداد امام خميني(ره) را از مصوبات مهم جلسه هيات دولت در بخش رفاه و تامين اجتماعي برشمرد.

وي افزود: تهيه و تامين سه ‌هزار فقره جهيزيه و سه هزار فقره لوازم منزل براي افراد زيرپوشش کميته امداد استان، تعمير واحدهاي مسکوني براي معلولان و لوله‌کشي و گازرساني به سه ‌هزار و 500 واحد مسکوني از ديگر مصوبات دور سوم سفر استاني هيات دولت به کردستان در بخش رفاهي است.

محصولي، همچنين تعمير سه‌ هزار واحد مسکوني، تامين مقداري از شهريه دانشجويان زيرپوشش، اختصاص 22 ميليارد ريال اعتبار براي 20 پايگاه خدماتي بهزيستي و 16 ميليارد ريال براي احداث دو خوابگاه دانشجويي را از ديگر مصوبات سفر هيات دولت به کردستان اعلام کرد.

وي اظهارداشت:اين طرح ها در راستاي حمايت بيش از پيش از مددجوياني است که در حقيقت خدمت‌رساني به آنها جزو اصلي ترين وظايف ما مسوولان است.

محصولي با مهم ارزيابي کردن سفرهاي استاني رييس جمهور اظهار داشت:اين سفرها در راستاي محروميت زدايي صورت گرفته و با ياري خداوند متعال و همت بيش از پيش دولت عدالت محور شاهد برچيده شدن فقر و تبعيض در جامعه خواهيم بود.

نظر شما