شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۰
کد خبر: ۳۷۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵
رئيس کميسيون عمران شوراي شهر با بيان اين كه حوادث گودبرداري غيراصولي درساخت وساز سال گذشته 25کشته و نزديک به 100 نفر زخمي به همراه داشته، گفت: ضروري است شوراي شهر جلسه اي با رئيس سازمان نظام مهندسي، وزير مسکن و شهردار تهران برگزار کند تا مشکلات در اين مورد به طور کارشناسانه و دقيق مرتفع شود.

به گزارش «شهر» حمزه شکيب صبح امروز-20ارديبهشت- در جلسه علني شوراي اسلامي شهر با بيان اين مطلب، اظهار کرد: در مورد گودبرداري در ساخت و ساز ضوابط رعايت نمي شود و در برخي پروژه ها مهندس ناظر تکليف خود را به درستي به انجام نمي رساند.

 

رئيس کميسيون توسعه و عمران شوراي شهر افزود: در دانش مهندسي گودبرداري در ساخت و ساز کاري ابتدايي به شمار مي رود و اتفاقاتي که بر اثر گود برداري نادرست به وقوع مي پيونند، جاي تاسف دارد.

 

شکيب در ادامه از شهرداري خواست تا تنها به نظارت هندسي در اين مورد اکتفا نکرده و در مقابل خطرات جدي ساخت و ساز پروژه را متوقف سازد.

 

در ادامه اين جلسه احمد مسجد جامعي نيز با بيان اينکه در قطعه هنرمندان، هنرمندان و معلمان بسياري آرميده اند که احترام اين قشر همشيه بر ما واجب است، اظهار کرد: اخيرا يکي از هنرمندان تاتر فوت کرده و خانواده وي براي خاکسپاري او در اين قطعه با مشکلات هزينه اي مواجه شدند و گفته شده که شوراي شهر مصوب کرده است براي خاکسپاري هنرمندان در اين قطعه ، شهرداري مبلغي دريافت کند که اين مورد نادرست بوده و شوراي شهر چنين مصوبه اي ندارد.

 

او افزود: در اين مورد لازم است شهرداري بودجه‌اي را براي هزينه دفن هنرمندان در قطعه ويژه آنها در بهشت زهرا اختصاص دهد.

نظر شما