شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۸
کد خبر: ۳۸۳۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
فيلم‌هاي «جدايي نادر از سيمين»، «لطفا مزاحم نشويد»، «حوالي اتوبان» و «آئينه‌هاي روبرو» در روز پنجم از چهارمين دوره جشنواره فيلم شهر در پرديس سينمايي اريکه ايرانيان اكران مي‌شوند.

به گزارش شهر، سينما اريکه ايرانيان در روز چهارشنبه 28 ارديبهشت ماه ميزبان 4 اثر سينمايي در بخش آثار بلند سينمايي جشنواره فيلم شهر خواهد بود.


فيلم سينمايي «جدايي نادر از سيمين» به کارگرداني اصغر فرهادي ساعت 16 در سالن شماره يک اين سينما اکران عمومي مي‌شود.


فيلم سينمايي «لطفا مزاحم نشويد» به کارگرداني محسن عبدالوهاب از ساعت 18 در سالن شماره 3 اين سينما آغاز خواهد شد.


اکران عمومي فيلم هاي «حوالي اتوبان» کاري از سياوش اسعدي و فيلم «آئينه هاي روبرو» اثر نگار آذربايجاني در سانس‌هاي 20 و 22 در سالن هاي شماره 2 و 4 اين سينما از برنامه روز پنجم جشنواره فيلم شهر در سينما اريکه ايرانيان خواهد بود. همچنين فيلم‌هاي سينمايي «آقا يوسف» به کارگرداني دکتر علي رفيعي در پرديس سينمايي آزادي به نمايش عمومي مي‌رسد.


در سالن شهر فرنگ، از ساعت 16 و 30 دقيقه نمايش فيلم ويديويي «حبيب» به کارگرداني داريوش ياري آغاز مي‌شود.


اين سالن در ادامه و از ساعت 18 و 30 دقيقه ميزبان فيلم ويديويي «زندگي خصوصي امير» کاري از سيروس مقدم خواهد بود.


در ادامه برنامه هاي سالن شهر فرنگ سينما آزادي و از ساعت 20 و 30 دقيقه، شاهد نمايش عمومي فيلم سينمايي «طبقه سوم» به کارگرداني بيژن ميرباقري خواهيم بود و اکران فيلم سينمايي «قصه پريا» کاري از فريدون جيراني در ساعت 22 و 30 دقيقه در اين سالن، بخش پاياني برنامه‌هاي سالن شهر فرنگ سينما آزادي را تشکيل مي‌دهد.


همچنين در سالن شهرقصه اين سينما، در سانس نخست و از ساعت 16، فيلم سينمايي «فصل باران هاي موسمي» به کارگرداني مجيد برزگر نمايش داده خواهد شد.


فيلم‌هاي سينمايي «طهران، تهران»، «يه حبه قند»، «اسب حيوان نجيبي است» و «آلزايمر» در جشنواره فيلم شهر در پرديس سينمايي تماشا به اکران عمومي مي‌رسند. فيلم سينمايي «يه حبه قند» به کارگرداني سيدرضا ميرکريمي از ساعت 18 در اين سينما نمايش عمومي داده مي شود.


نمايش فيلم سينمايي «اسب حيوان نجيبي است» کاري از عبدالرضا کاهاني در ساعت 20 و اکران فيلم سينمايي «آلزايمر» به کارگرداني احمدرضا معتمدي در ساعت 22 برنامه‌هاي بعدي اکران فيلم هاي چهارمين جشنواره فيلم شهر در اين سينما خواهد بود.


فيلم هاي سينمايي «جرم» و «اينجا بدون من» در فرهنگسراي اشراق اکران مي‌شوند. اين فيلم به کارگرداني مسعود کيميايي، در از ساعت 18 در فرهنگسراي اشراق به اکران عمومي مي رسد.

همچنين فيلم سينمايي «لطفا مزاحم نشويد» به کارگرداني محسن عبدالوهاب از ساعت 20 و 30 دقيقه در اين فرهنگسرا به نمايش عمومي مي رسد.


در فرهنگسراي خاوران نيز فيلم سينمايي «کتاب قانون» به کارگرداني مازيار ميري و فيلم سينمايي «مرهم» کاري از عليرضا داوود نژاد به ترتيب در سانس‌هاي 18 و 30 دقيقه و 20 و 30 دقيقه اکران خواهند شد . پرديس سينمايي ملت در پنجمين روز از جشنواره فيلم شهر ميزبان 8 اثر سينمايي و ويديويي خواهد بود که از جمله اين آثار مي‌توان به فيلم‌هاي «سوت پايان» و «سيزده 59» اشاره کرد. 


فيلم ويديويي «روزي که مي آيد» به کارگرداني «کاوه سجاد حسيني» در سالن شماره 3 اين سينما و از ساعت 16 روز چهار شنبه 28 ارديبهشت ماه اکران مي‌شود.


همچنين در سانس دوم اين سالن و از ساعت 18، فيلم ويديويي «اميدها و نجواها» کاري از  ايرج کريمي به نمايش عمومي خواهد رسيد.


نمايش فيلم هاي سينمايي «ملاقات» اثري مشترک از شاپور قريب، عباس رافعي و هادي مقدم دوست و «سوت پايان» به کارگرداني نيکي کريمي در سانس هاي ساعت 20و 22 از اين سينما بخش پاياني برنامه‌هاي اين سالن خواهد بود.


همچنين سالن شماره 4 پرديس سينمايي ملت در سانس نخست و در ساعت 16 و 30 دقيقه ميزبان فيلم «سيزده 59» به کارگرداني سامان سالور است پس از اين اثر سينمايي شاهد نمايش فيلم «طلا و مس» به کارگرداني همايون اسعديان در سانس ساعت 18 و 30 دقيقه خواهيم بود.


نمايش عمومي فيلم هاي ويديويي «قصه داود و قمري» کاري از آيدا پناهنده و فيلم «پيش خواهد آمد» به کارگرداني بهروز شعيبي در سانس هاي ساعت 20 و 30 دقيقه و 22 و 30 دقيقه بخش پاياني اکران فيلم‌هاي جشنواره فيلم شهر در اين سالن است.  


چهارمين جشنواره فيلم شهر با رويکرد «شهري انساني براي انسان شهري» از 18 تا 31 ارديبهشت ماه در استان‌هاي تهران و گيلان برگزار مي‌شود.

 

 در اين زمينه بيشتر بخوانيد:

فيلم‌هاي شهري بدون اکران تاثيري بر مخاطب ندارند
بولتن روزانه ديواري به جاي بولتن کاغذي  
استقبال مردم از فيلم‌هاي سينمايي جشنواره فيلم شهر

مجموعه مستندهاي «پرسه در شهر» در جشنواره فيلم شهر

نظر شما