جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۸۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
اسطوره تاريخ فوتبال ايران که مدت‌ها با بيماري دست و پنجه نرم مي‌کرد، امروز دار فاني را وداع گفت.

به گزارش شهر، حجازي که از سرطان ريه رنج مي‌برد، پس از 2 سال مبارزه با اين بيماري مهلک امروز در سن 62 سالگي در بيمارستان کسري تهران درگذشت.

 

وي جمعه شب گذشته در حين تماشاي مسابقه استقلال تهران - پاس همدان به کما رفت و به بيمارستان کسري منتقل شد، اما تلاش پزشکان براي زنده نگه‌داشتن وي بي نتيجه ماند.

آتيلا حجازي که از درگذشت پدرش به شدت متاثر بود، به ميان مردم آمد و گفت: از تمام نفراتي که در اين مکان حضور دارند، تشکر مي کنم. ناصرخان عاشق همه طرفدارانش بود.


پسر ناصر حجازي درحالي که گريه مي کرد ادامه داد: او هميشه هر حرفي مي زد براي مردم بود. دوست دارم همه دوستدارانش در تشييع پيکر او باشند. آتيلا ديگر نتوانست به صحبت هايش ادامه دهد.
در بين جمعيت عابدزاده هم حضور داشت و گريه مي کرد.

 
مراسم خاکسپاري فردا برگزار مي شود

در اين ميان کارکنان بيمارستان کسري که از درگذشت ناصر حجازي بهت زده شده بودند با ناراحتي به مردم و علاقه مندان نگاه مي کردند . حدود 400 نفر در محوطه بيمارستان کسري حضور دارند که با شنيدن خبر درگذشت ناصر حجازي به شدت گريه کردند.
بنابر اين گزارش مراسم خاکسپاري فردا برگزار مي شود و ساعت آن متعاقبا اعلام مي شود.

خانواده حجازي اعلام کردند تا ساعتي ديگر نيز به منزل خود مي روند و از هواداران خواستند تا به آنجا بيايند.

*واعظ آشتياني، حسين ترابپور، پورحيدري، علي اميري، نظري جويباري و هاشم ساعدي در بيمارستان حاضر شده اند و نزد آتيلا حجازي رفتند.

حجازي در روز 28 آذر ماه سال 1328 متولد شد و در سال هاي بازيگري خود به عضويت تيم هاي نادر، تاج، شهباز و استقلال تهران درآمد و ضمنا سال ها از دروازه تيم ملي ايران محافظت کرد که مهم‌ترين اتفاق زندگي ورزشي وي حضور در جام جهاني آرژانتين بود.

 

اين چهره ورزشي که 62 بازي ملي در کارنامه خود داشت، در عرصه مربيگري نيز هدايت تيم‌هاي محمدان بنگلادش، شهرداري کرمان، بانک تجارت، سپاهان اصفهان، استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، استقلال رشت، ماشين سازي تبريز، استقلال اهواز، نساجي قائمشهر و دي استراداي اسلواکي را عهده‌دار بود.

براي مشاهده گزارش تصويري اينجا کليک کنيد

نظر شما