جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۳۸۸۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
محمد علي کشاورز هنرمند باسابقه و پيشکسوت تئاتر، سينما و تلويزيون معتقد است تئاتر مهمتر از سينما و تلويزيون است چرا كه در تئاتر تماشاچي بعد از ديدن اثري به تفكر و انديشه فرو مي‌رود.

به گزارش شهر، کشاورز با اشاره به اهميت تئاتر در فرهنگ و هنر کشور و لزوم توجه به اين مقوله گفت: تئاتر مهمتر از سينما و تلويزيون است چرا که در تئاتر تماشاچي پس از خروج از سالن به فکر فرو مي‌رود و اين رويداد هنري او را به تفکر و انديشيدن وا مي‌دارد پس بايد به اين مقول توجه جدي شود.


کشاورز از برگزارکنندگان جشنواره نمايشنامه نويسي قلم قدرداني کرد و اظهار اميدواري نمود که اين جشنواره در دوره هاي آتي نيز با موفقيت و با استقبال علاقمندان برگزار شود.


وي همچنين خطاب به حسين مسافر آستانه رئيس مرکز هنرهاي نمايشي اظهار داشت: آقاي آستانه در تئاتر کشور بايد پول خرج شود و بايد در اين بخش سرمايه گذاري صورت پذيرد. اين سرمايه گذاري رشد و پيشرفت هرچه بيشتر تئاتر را در پي خواهد داشت، ما نياز به پشتوانه و حمايت بيشتر داريم.


پيشکسوت صاحب نام تئاتر ، سينما و تلويزيون در پايان گفت: همه ما رفتني هستيم و روزي از دنيا خواهيم رفت اما آنچه که باقي مي ماند سرزمين ما و همينطور فرهنگ ما است. اين دو هميشه باقي خواهد ماند و از بين نمي‌رود.

نظر شما