جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۰
کد خبر: ۳۸۹۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۶
علي رفيعي از ادامه كارهاي خود پس از اكران فيلم «آقا يوسف» خبر داد و گفت منتظر اكران فيلمش مي‌ماند.

اين كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار شهر گفت:قرار بود فيلم «آقا يوسف» قبل از فيلم «آلزايمر» در گروه سينمايي عصرجديد اكران شود كه با توجه به تصميم شوراي صنفي نمايش فيلم «آلزايمر» اكران مي‌شود و فيلم «آقا يوسف» در اكران بعدي قرار خواهد گرفت.



اين كارگردان در ادامه بيان كرد: پخش‌كننده فيلم «آقا يوسف» هدايت فيلم است و اميدوارم با توجه به مضمون و حضور بازيگران سرشناس سينما اين فيلم در اكران عمومي موفق باشد.




كارگردان فيلم «ماهي‌ها عاشق مي‌شوند» در ادامه گفت: براي امسال هيچ پروژه تئاتري در دست ندارم. كارگاه بازيگري‌ام را قرار بود راه اندازي كنم و اگر شرايط مهيا شود، برنامه‌هاي زيادي براي تئاتر و كارگاه بازيگري‌ام دارم.  



رفيعي درباره ادامه پروژه‌هاي سينمايي‌اش عنوان كرد: تا زمان اكران فيلم «آقا يوسف» قصد ندارم فيلمي را براي ساخت آماده كنم با توجه به اينكه مشكلات سينماي ايران و نداشتن برنامه‌ريزي براي پيش توليد و توليد فيلم‌ها، باعث مي‌شود كه به سختي فيلمي را آماده فيلمبرداري كنيم.



«آقا يوسف» داستان زندگي يک کارمند بازنشسته است که دور از چشم دخترش در خانه‌هاي مردم کار مي‌کند. تهيه‌کنندگي «آقايوسف» را مرتضي متولي برعهده دارد.



در اين فيلم بازيگراني چون مهدي هاشمي، هانيه توسلي، پگاه آهنگراني، صا برابر، شاهرخ فروتنيان و لادن مستوفي ايفاي نقش کرده اند.

نظر شما