شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۳۹۵۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
نقد شفاهي مجموعه‌هاي روي آنتن؛
يك منتقد گفت: سريال «ساختمان پزشكان» يك كار قابل تامل، فرخنده و يك اتفاق جديد در تلويزيون به شمار مي‌رود.

فارس- «غلام‌عباس فاضلي» مدير مسئول سايت پرده سينما در مورد مجموعه تلويزيوني «ساختمان پزشكان» ساخته سروس صحت، اظهار داشت: به نظر من در مجموع سريال «ساختمان پزشكان» يك كار قابل تامل، فرخنده و يك اتفاق جديدي در تلويزيون به شمار مي‌رود.

وي در ادامه تاكيد كرد: اين اتفاق به خاطر لوكيشن سريال يا انتخاب پزشكان مختلف نيست بلكه نوع شخصيت‌پردازي، نوع روابط بين شخصيت‌ها است كه از تازگي برخوردار است، شكل گفت‌وگوها، نحوه استفاده از راوي و ... منجر شده تا يك اتفاق فرخنده در تلويزيون رقم زده شود.

فاضلي در مورد بخشي از حواشي مربوط به اين سريال به فارس، گفت: به نظر من مسئله انتخاب يك شغل خيلي پيش و پا افتاده است و ما در هيچ كجاي دنيا در مورد پزشكان، وكلاء و ... اعتراضي را مشاهده نمي‌كنيم و فقط اين اعتراض در ايران صورت مي‌گيرد.

اين منتقد ادامه داد: به نظر مي‌رسد افرادي آماده هستند با پيش آوردن مسائلي به شكلي بحران سازي كنند اما به نظر من اين انتقاد اصلاً وارد نيست و اگر اين اتفاق ادامه پيدا كند ما در سال‌هاي بعد ناچاريم كه فقط در مورد شغل دزدي كه صنفي ندارد، فيلم بسازيم.

«غلامعباس فاضلي» در پايان اين گفت‌وگو گفت: از طرف ديگري فكر مي‌كنم كاركرد دراز مدت اين سريال در نهايت به نفع غشر روانشناس است چرا كه به طور غيرمستقيم از روحيات، زير و بم غشر روانشناس و اين شاخه به مردم معرفي مي‌شود و در اين صورت است كه مردم بيشتر به روانشناس مراجعه مي‌كنند چرا كه ابهامات در اين زمينه براي اين افراد رفع شده است و در نهايت اين حوزه در جامعه بيشتر شناخته شده و كاركرد مناسبي پيدا خواهد كرد.

نظر شما