شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۵
کد خبر: ۳۹۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
به سه‌زبان فارسي، فرانسه و عربي
«کلوچه‌هاي خدا» عنوان کتابي از کلر ژوبرت نويسنده فرانسوي است که به سه زبان فارسي، فرانسه و عربي ترجمه و روانه بازار کتاب کودک و نوجوان شده است.

به گزارش شهر ، ترجمه فرانسه کتاب «کلوچه‌هاي خدا» را کلر ژوبرت خود بر عهده داشته و ترجمه عربي آن نيز توسط د.اميمه محسن عليق انجام شده است.

کلر ژوبرت نويسنده و تصويرگر مسلمان فرانسوي، ساکن ايران است که به زبان فارسي تسلط کامل دارد و تصويرگري کتاب‌هايش را نيز خود انجام مي‌دهد.


کتاب «کلوچه‌هاي خدا» داستان يک خرس کوچک است که مي‌خواست از خدا به خاطر همه‌ زيبايي‌هايي که خلق کرده تشکر کند؛ اما نمي‌دانست چه طور اين کار را انجام بدهد. کلاغ پيشنهاد کرد که خرس براي خدا کلوچه بپزد. اما جوجه تيغي پيشنهاد ديگري داشت ...

کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، پيش از اين نيز کتاب‌هايي از اين نويسنده را مانند «امين‌ترين دوست»، «در جست‌جوي خدا» و «قصه‌ مارمولک سبز کوچولو» چاپ کرده است.


کتاب «کلوچه‌هاي خدا» با شمارگان 2 هزار نسخه در 56 صفحه رنگي براي گروه سني «ج» سال‌هاي پايان دبستان (چهارم و پنجم دبستان) و با قيمت 3800 تومان توسط انتشارات کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

نظر شما