جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۰۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴
به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و احياي ياد و خاطره شهدا، تصاويري ازشکوه دلاورمردي شهبد باکري برديواره بزرگراه باکري نقاشي شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5 تهران، مرتضي آدينه، معاون امورشهري و فضاي سبز منطقه با اعلام اين خبر گفت: به منظور هويت‌بخشي به سيماي شهر و حفظ و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت در اجراي نقاشي ديواري و سراميک کاري بدنه بزرگراهها و معابر از تصاوير و يادمان شهداي دوران دفاع مقدس استفاده شده است. به گفته آدينه تصويرسرلشگر  شهيد باکري درقالب بوم نقاشي دربزرگراه شهيد باکري نرسيده به سيمون بوليوار نصب شده است.

او در ادامه به اجراي نقاشي ديواري تصاوير شهدا در 4نقطه از بزرگراه شهبد باکري اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بيلبورد تصاوير شهيدان باکري و همت تهيه و ضلع شمال شرقي و جنوب غربي تقاطع بزرگراه شهيد باکري – همت نصب شده است. 

آدينه تصريح کرد: با مشارکت بنياد شهيد وسازمان زيباسازي شهرداري تهران طرح نقاشي ديواري با بهره گيري از آثار دفاع مقدس در400مترمربع از ديواره بزرگراه باکري اجراشد.
او ساخت و نصب آثار حجمي شهيد باکري در اين بزرگراه را از طرح‌هاي آتي منطقه  برشمرد که با همکاري سازمان زيباسازي شهرداري تهران اجرا مي‌شود.

نظر شما