شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۷
کد خبر: ۴۰۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
همزمان با روز جهاني مبارزه با سلاح‌هاي شيميايي
کارگاه و مسابقه نگارگري «گل محمدي»، همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) باموضوع گل محمدي و شخصيت حضرت محمد (ص) در رشته نقاشي آبرنگ و رنگ روغن برگزار مي‌شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 18، اين کارگاه هنري باحضور هنرمندان تهراني با هدف تعامل تجربيات اهالي هنر در حوزه دين اخلاق اسلامي و جايگاه معنوي «گل محمدي» در جنوب غرب پايتخت، همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) برگزار مي‌شود.

 

در اين کارگاه هنري و مسابقه حضوري، نهادهايي همچون معاونت هنري سازمان فرهنگي، امور هنري بنياد شهيدان انقلاب اسلامي، انجمن‏ها و بنيادهاي هنري و شهرداري منطقه 18، فرهنگسراي خاتم (ص) را ياري مي‌دهند.

 

در بخش اختتاميه اين کارگاه هنري به منتخبين برگزيده شرکت کننده، جوايز نفيسي به همراه لوح يادبود شرکت در «نگارگري گل محمدي» اهدا و در بخش جنبي آن از هنرمندان شاهد، جانباز و ايثارگر همزمان با روز جهاني سلاح‌هاي شيميايي تجليل به عمل خواهد آمد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و شرکت در کارگاه و مسابقه حضوري مي‏توانيد در تاريخ 8/4/90 از ساعت 15 الي 17 به نگارخانه خاتم (ص) به نشاني يافت آباد، شهرک وليعصر، خ حيدري جنوبي، خ پژاند، بوستان لواساني، فرهنگسراي خاتم (ص) مراجعه و يا باشماره‏هاي 66207066 و7 تماس بگيرند.

نظر شما