شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۰۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
مراسم افتتاح باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان منطقه 11 در مجموعه فرهنگي ،ورزشي، پذيرايي ياد ياران برگزار شد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11، به‌منظور خدمت رساني به جانبازان گرانقدر که شهروندان غيور اين منطقه هستند، باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان با هدف ارائه خدمات و تسهيلات به جانبازان ،خانواده شهدا و ايثار گران راه اندازي شد.


بر اساس اين گزارش با افتتاح باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان از اين پس جانبازان سرافراز و خانواده معظم شهدا و ايثار گران مي‌توانند از امکانات ورزشي فضاهاي سطح منطقه با تسهيلات ويژه بهره مند شوند.


در مراسم افتتاح باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان که با حضور پرشور جانبازان، خانواده شهدا و ايثار گران در مجموعه فرهنگي، ورزشي و پذيرايي ياران برگزار شد، علي‌اصغر خاني شهردار منطقه 11 ضمن تبريک مبعث پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد (ص) به حادثه هفتم تير و اثرات آن بر بقاي نظام مقدس جمهوري اسلامي پرداخت و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب و ولايت در روز هفتم تير کار نظام جمهوري اسلامي را تمام شده مي ديدند و ليکن با عنايات خداوند متعال و هوشياري ملت غيور و تدبير مدبرانه معمار کبير انقلاب، شرايط سخت آن دوران سپري شد.


او در ادامه با قدرداني از جانبازاني که رسالت پاسداشت از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را در طول دوران سخت سال‌هاي طولاني با مشکلات جسمي فراوان با جان و دل انجام داده اند، خاطر نشان کرد: جانباز شدن در شرايطي سخت تر از شهادت است و اين انسان‌هايي که با تمام وجود از اسلام و انقلاب و ولايت دفاع كرده و تمام دردها و مشقت‌ها را به جان خريدند، با خدا معامله کرده اند.


شهردار منطقه 11 افتتاح باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان را گامي براي تکريم سرمايه‌هاي معنوي جامعه دانست و يادآور شد: بايد به اين سرمايه‌هاي معنوي جامعه توجه بيشتري داشته باشيم؛ چرا که عزت و سربلندي ميهن اسلامي و هر آن چه که امروز داريم با رشادت‌ها و از جان گذشتگي اين عزيزان به دست آمده و شهرداري وظيفه خود مي‌داند که براي بهبود شرايط زندگي اين انسان‌هاي بلندهمت تلاش کند.


در اين مراسم 5 تن از جانبازان منطقه 11 که موفق به کسب مقام‌هاي کشوري و بين المللي در عرصه‌هاي فرهنگي و ورزشي شده‌اند، با اهداي لوح مورد تقدير قرار گرفتند.

نظر شما