شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۰۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
مدير سينما آفريقا و يکي از اعضاي انجمن سينماداران از تلاش براي نيم بها کردن بليت‌هاي طرح ويژه ماه رمضان خبر داد.

مهر- محمدرضا صابري در اين ارتباط گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در نظر گرفتيم که در طرح ويژه ماه رمضان آخرين سانس نمايش فيلم ساعت يک بامداد باشد تا مردم بتوانند به عبادات خود در اين ماه برسند.

 

وي افزود: با توجه به کم شدن تعداد سانس‌هاي فوق‌العاده نسبت به سال قبل مشکلاتي از سوي اداره اماکن به وجود نمي‌آيد. البته نامه‌نگاري و رايزني‌هايي براي اين طرح انجام شده و ديگر مخالفتي براي برگزاري آن وجود ندارد. چند فيلم نيز توسط ارشاد براي نمايش در سانس‌هاي فوق العاده پيشنهاد شده است.

 

اين سينمادار در ادامه عنوان کرد: اگر يک فيلم کودک را بنياد سينمايي فارابي براي اکران معرفي کند، قطعا يکي از فيلم‌هاي پيشنهادي ارشاد اکران نخواهد شد. صاحبان فيلم و پخش‌کننده‌ها مي‌توانند آثار پيشنهادي خود براي اجرا در اين طرح را به شوراي صنفي نمايش معرفي کنند.

 

وي با اشاره به فيلم‌هايي که قرار است در اين ماه روي پرده بروند، گفت: امسال خوشبختانه فيلم‌هايي خوبي چون «اينجا بدون من»، «سوت پايان»، «آقا يوسف»، «شبانه روز» و... در ماه رمضان روي پرده مي‌روند که هر کدام از اين آثار مي‌توانند مخاطب داشته باشند و اين فصل را جدا از طرح ويژه اکران رمضان زنده کنند. اين آثار نسبت به سال گذشته قابل قياس نيست.

 

صابري تاکيد کرد: يکي از رمزهاي موفقيت اين طرح نيم بها کردن بليت هادر سانس‌هاي فوق العاده بود. تلاش مي‌کنيم امسال هم اين موضوع را دنبال کنيم تا شاهد موفقيت در جذب مخاطب باشيم.

 

وي درباره طرح مبعث تا ميلاد عنوان کرد: اين طرح خوبي است که اميدوارم در اجرا موفق باشد. به هر حال اقشاري از مردم هستند که به دليل قيمت بليت‌هاي سينما نمي‌توانند براي ديدن فيلم مورد علاقه خود به همراه خانواده به سينما بروند. اين يک هديه است که آنها مي‌توانند از آن بهره ببرند. ما تعداد سينما را از ميدان انقلاب به سمت پايين انتخاب کرديم تا مخاطب بتواند از اين شرايط استفاده کند.

نظر شما