شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۱۵۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
از سوي فرهنگسراي شهر صورت مي‌گيرد؛
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 از ويژه‌برنامه «ديدار ماه» به منظور تجليل و تكريم مفاخر ملي و هنري كشور خبر داد.
جواد حيدري‌پور در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين برنامه كه به صورت هفتگي برگزار مي‌شود،‌ هنرمندان برجسته و پيشكسوتي كه در منطقه 12 متولد شده‌اند و يا در حال حاضر در اين منطقه فعاليت مي‌كنند، در مراسمي تجليل مي‌شوند.

رييس فرهنگسراي شهر افزود: در اين سلسله برنامه‌ها بعد از ديدار و اهدا هديه و لوح سپاس، سوالاتي درمورد راهكارهاي لازم براي گسترش و ارايه هرچه بهتر فعاليت‌هاي سازمان فرهنگي هنري به شهروندان مطرح مي‌شود كه در نهايت از پاسخ‌ها، صحبت‌ها و دستنوشته‌هايي كه به عنوان يادگاري در دفتر خاطرات ثبت مي‌شود، يك كتاب توليد و در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.

حيدري‌پور با اشاره به برگزاري اولين برنامه «ديدار ماه» در روز 9 تيرماه جاري، اظهار داشت: در اين برنامه كه مصادف با عيد مبعث برگزار شد، از «علي نصيريان» هنرمند پيشكسوت عرصه سينما و تلويزيون كه در منطقه 12 متولد شده است و در تالار سنگلج فعاليت مي‌كند تجليل شد.

وي تصريح كرد: در دومين برنامه كه روز 14 تيرماه مصادف با ميلاد امام حسين (ع) برگزار شد، از «بهرام شاه‌محمدلو» و همسر وي «راضيه برومند» كه هر دو از كارگردانان و نويسندگان عرصه فيلم و سينما محسوب مي‌شود تجليل به عمل آمد.

رييس فرهنگسراي شهر افزود: در برنامه بعدي كه چهارشنبه 22 تيرماه برگزار مي‌شود، مرتضي احمدي بازيگر سينما پيشكسوت تئاتر و تلوزيون به فرهنگسراي شهر مي‌آ‌يد و طي مراسمي از مقام هنري وي تجليل مي‌شود.

به گفته وي،‌ «محمود عزيزي» و «عزت‌الله انتظامي» نيز از جمله هنرمنداني هستند كه در هفته‌هاي آينده در اين برنامه تقدير مي‌‌شوند.

نظر شما