شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۱۵۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
شهردار منطقه 15 در جلسه بررسي مسايل و مشکلات محلات اتابک و هاشم آباد از بهره برداري از سراي محله اتابک تا پايان شهريور ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، در اين جلسه که با هدف ارتقاء بازدهي جلسات هم انديشي با دبيران شوراياري محلات برگزار شد، مجتبي يزداني خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه جلسات هم انديشي با حضور دبيران شوراياري 20 محله با کمبود وقت مواجه مي شد و بازدهي و نتيجه موثري نداشت، به همين جهت جلسات هم انديشي بررسي مسايل و مشکلات محلات منطقه را با حضور معاونان، مديران ادارات مستقل، هيات رئيسه و شوراياران دو محله به صورت جداگانه مطرح و بررسي مي‌كنيم تا نتيجه مطلوب‌تري کسب شود.


او پس از استماع نقطه نظرات دبير شوراياري محله اتابک و دبير دبيران در ارتباط با نيازها و خواستهاي محله اتابک خاطر نشان کرد : در ارتباط با کمبود فضاي فرهنگي و ورزشي ، سراي محله اتابک طي سه ماه آينده تکميل و به بهره برداري مي رسد و عمليات اجرايي مجموعه ورزشي محله نيز تا يکماه آينده شروع مي شود.


شهردار منطقه 15 در پاسخ به مشکل نظافتي محله گفت : در مورد مشکلات نظافتي محلات بافت فرسوده و به ويژه محله اتابک و هاشم اباد هر چه سريعتر يک خانه تکاني نظافتي در قالب طرح ضربتي و جهادي اجرا شود تا تمام مشکلات نظافت، رفت و روب و شست و شو در اين محلات رفع شود.


او افزود: آغاز به کار بازپيرايي بوستان‌هاي مبعث و زيبا، تسريع در خريد املاک واقع در طرح بزرگراه امام علي (ع) و اطلاع‌رساني مناسب به شهروندان در اين زمينه و خريد تک پلاک‌ها از جمله فعاليت‌هايي است که در محله اتابک اجرا مي گردد .


يزداني همچنين در خصوص محله هاشم آباد نيز ياد آور شد: تکميل ورزشگاه شهيد نباتي، تعيين وضعيت مديريت ورزشگاه، تسريع در اجراي ميدان ميوه و تره بار و ايستگاه آتش نشاني که مشترک بين محلات اتابک و هاشم آباد است. تعيين تکليف وضعيت مالکان مشاغل مزاحم که واحدهاي تجاري آنان تعطيل شده از جمله اولويت‌هاي منطقه در محله هاشم آباد است که تا حصول نتيجه پي گيري مي‌شود. 

نظر شما