جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۱۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵
فيلم سيزده 59 ساخته سامان سالور در يازدهمين نشست اتاق رسانه سينماي ايران با حضور عوامل فيلم و اصحاب رسانه نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رسانه، سيزده 59 به تهيه‌کنندگي «جواد نوروز بيگي» و کارگرداني سامان سالور است که موضوع فيلم، داستان جانبازي را روايت مي‌کند که پس از سال‌ها در شرايط کنوني از حالت کما خارج مي‌شود و خانواده او بنا به دستور پزشکان سعي دارند فضايي را فراهم كنند تا وي به يکباره با شرايط فعلي روبه رو نشود.


در اين اثر سينمايي که به تازگي اکران شده است هنرمنداني نظير جمشيد مشايخي، پرويز پرستويي، فرهاد اصلاني، مهران احمدي، صابر ابر و دريا آشوري به ايفاي نقش مي‌پردازند.


«سالور»، نخستين فيلم سينمايي خود را در سال 1382 با نام «ساکنين سرزمين سکوت» ساخت که برنده جايزه منتقدان بين‌المللي شد. فيلم بعدي او با نام «چند کيلو خرما براي مراسم تدفين» نيز برنده جايزه بخش سينماگران معاصر جشنواره فيلم لوکارنو و بالن طلايي جشنواره سه قاره نانت شد.


يازدهمين نشست اتاق رسانه سينماي ايران روز چهارشنبه 22 تيرماه ساعت 11 با حضور «سامان سالور» کارگردان، «جواد نوروزبيگي» تهيه کننده، «پرويز پرستويي»، «فرهاد اصلاني»، «دريا آشوري» بازيگران و «امير قادري» منتقد و کارشناس اتاق رسانه برگزار مي‌شود.


علاقمندان براي شرکت در اين مراسم مي‌توانند به فرهنگسراي رسانه واقع در ميدان وليعصر ابتداي بلوار کشاورز مراجعه كنند و يا با شماره تلفن 88800613 تماس بگيرند.

نظر شما