يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۴
کد خبر: ۴۱۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴
شركت فيلم‌سازي ايتاليايي آفسايد قصد توليد درام اجتماعي تازه‌اي به نام «فارنينته» را دارد كه به صورت محصول مشترك سينمايي با هنرمندان فرانسوي ساخته مي‌شود.

فارس- شركت فيلم‌سازي ايتاليايي «آفسايد» قصد توليد درام اجتماعي تازه‌اي به نام «فارنينته» را دارد كه به صورت محصول مشترك سينمايي با هنرمندان فرانسوي ساخته مي‌شود.

كارگرداني اين فيلم را مارك فيتوسي به عهده دارد، فيلم‌سازي كه بهار امسال فيلم «كوپا كابانا»ي او در جشنواره بين‌المللي كن سر و صدا به پا كرد.

فيلم‌تازه فيتوسي قصه ماجراجويانه خود را به زبان كمدي تعريف مي‌كند و هزينه توليد آن 5 ميليون يورو (حدود 7 ميليون دلار) خواهد شد.

تهيه‌كنندگان فرانسوي فيلم كه قبل از اين فيلم‌هاي مطرحي مثل «كلاس» و «كوكو جانل» را توليد كرده‌اند، به موفقيت «فارنينته» اميد زيادي دارند.

قصه فيلم در كشور ايتاليا اتفاق مي‌افتد و درباره روزنامه‌نگاري است كه همراه والدين خود در طول تعطيلات تابستاني راهي سفر مي‌شود.

محلي كه آن‌ها راهي آن مي‌شدند، يك ساحل دورافتاده ايتاليايي است و آن‌ها اين مكان متروكه را عمدا براي تعطيلات انتخاب كرده‌اند.

هدف اعضاي خانواده از اين سفر، خلاصي يافتن از شكست‌هاي اخير در زندگي‌شان است. اما گم شدن يكي از اعضاي خانواده، سفر آن‌ها را وارد مسير تازه‌‌اي مي‌كند.

كليد فيلم‌برداري «فارنينته» اوايل فصل پاييز زده مي‌شود و براي اواخر فصل بهار سال آينده به روي پرده سينماها مي‌رود.

منتقدان ايتاليايي فيلم را يك محصول كاملا ايتاليايي مي‌دانند كه فرانسوي‌ها فقط سرمايه‌گذاران آن خواهند بود.

بازيگران فيلم همگي ايتاليايي خواهند بود و به زبان ايتاليايي ساخته مي‌شود.

فيتوسي امسال در جشنواره كن فيلم «كوپا كابانا» را در بخش دو هفته منتقدان دانست كه با استقبال منتقدان سينمايي و تماشاگران روبرو شد.

نظر شما