جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۹
کد خبر: ۴۱۷۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰
شهردار منطقه 20 تهران گفت: تعطيلي شهربازي خانواده به علت عدم رعايت اصول ايمني و استانداردهاي لازم از سوي بهره بردار اين محل بوده است.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 مجتبي عبدالهي شهردار اين منطقه با اشاره به اينكه شهربازي خانواده واقع در شهرري - ميدان مادر تا اطلاع ثانوي تعطيل است خاطرنشان كرد: علي رغم اينكه اين مركز در فصل تابستان با استقبال خوبي از سوي شهروندان اين منطقه مواجه بود اما شهرداري به منظور تامين امنيت جاني شهروندان اقدام به تعطيلي اين مركز كرده است و امنيت جان شهروندان براي ما اهميتي به مراتب بيشتر از مسائل و مشكلات حاشيه اي دارد.

او تعطيلي اين مجموعه را برخلاف ميل باطني خود عنوان كرد و اظهار داشت: طي بازديدهاي مكرر تذكرات لازم به بهره بردار داده شده است ولي متاسفانه عدم توجه مسئولين مجموعه ما را بر آن داشت تا جهت جلوگيري از هرگونه حادثه احتمالي از طريق مراجع قضايي از فعاليت اين مجموعه ممانعت به عمل آوريم.

عبدالهي به حادثه آتش سوزي يكي از وسايل اين شهربازي در سال گذشته اشاره كرد و گفت: با توجه به عدم پايبندي اين شركت بهره بردار به مفاد قرارداد كه بر پايه 39 بند تنظيم شده است به شهرداري حق لغو قرارداد يك طرفه را داده است ولي شهرداري از اين حق خود استفاده نكرده و با مراجعه به مراجع قانوني عمل كرده است.

شهردار منطقه با اشاره به اينكه فعاليت اين شهربازي با يك سيستم جديد بر طبق استانداردهاي لازم بين المللي آغاز مي شود افزود : با توجه به نياز شهروندان به ويژه در فصل تابستان به مراكز تفريحي خوشبختانه شهربازي ديگري واقع در ميدان بروجردي ، بوستان ماهور فعال و پذيراي شهروندان اين منطقه است. 

نظر شما