شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۱۷۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
شهردار منطقه 21 در آستانه ميلاد با سعادت حضرت مهدي (عج) ازبرگزاري 50 جشن ويژه اعياد شعبانيه در اين منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 21، احمد صارمي زاده ضمن تبريک ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت ، در اين باره گفت: با توجه به رويکرد شهرداري منطقه 21 در ترويج فرهنگ صحيح مهدويت وايجاد سرور و نشاط بين شهروندان منطقه ، برگزاري جشن هاي ويژه اعياد ماه هاي رجب وشعبان در سطح منطقه ، نواحي ومحله ها را با محوريت مشارکت شهروندان ، شوراياران ومديران محله ، مساجد و بسيج در قالب کميته برگزار کننده جشن هاي اعياد رجبيه وشعبانيه برنامه ريزي کرده ايم.

صارمي‌زاده افزود: اين برنامه ها از روز سيزدهم رجب همزمان با ميلاد با سعادت حضرت علي (ع) وعيد سعيد مبعث در سطح منطقه ، نواحي ومحله هاي 17 گانه منطقه به اجرا در آمده است. صارمي زاده با اشاره به برگزاري جشن بزرگ «ترنم انتظار» اظهار داشت: اين جشن بزرگ همزمان با ميلاد با سعادت حضرت ولي عصر(عج) با حضور شهروندان منطقه به مدت 3 شب در بوستان نرگس به اجرا در مي آيد.

نکته حائز اهميت در مورد نحوه برگزاري اين جشن ، مشارکت مديريت محله و شهروندان واستفاده از پتانسيل و ظرفيت هاي محلي در برگزاري اين جشن است. شهردار منطقه 21 ادامه داد: از سوي ديگر همزمان با جشن بزرگ انتظار، مساجد ، هيئت هاي مذهبي وحسينيه ها جشن ويژه اي را با مشارکت اداره فرهنگي شهرداري منطقه با عنوان «ميلاد نور»برگزار خواهند کرد.

 برپايي ده ايستگاه صلواتي با مشارکت حوزه هاي بسيج وهيات هاي مذهبي در ميادين ومعابر اصلي سطح منطقه از ديگر برنامه هايي است که براي اين ايام برنامه ريزي شده است. بر اساس اين گزارش ، «مسابقه بزرگ انتظار» از ديگر مواردي است که صارمي زاده به آن اشاره کرد و گفت: بي ترديد ارتقاي سطح آگاهي شهروندان با فرهنگ انتظار ومهدويت نقش موثري در شناخت صحيح اين موضوع دارد. شهرداري منطقه 21 با طراحي مسابقه بزرگ انتظار که برگرفته از کتاب شميم گل نرگس است در تلاش است آگاهي شهروندان منطقه را افزايش دهد. برندگان اين مسابقه در جشن ترنم انتظار معرفي خواهند شد.

او همچنين از آذين بندي سطح منطقه به مناسبت نيمه شعبان خبر داد و اظهار داشت: شهرداري منطقه 21 علاوه بر برگزاري جشن ها، توجه ويژه اي نيز به آذين بندي معابر ، کوچه ها و خيابان هاي سطح منطقه داشته است.

به گفته صارمي‌زاده ، برگزاري سامانه هاي نشاط به همراه برپايي غرفه هاي فرهنگي ، ورزشي، سلامت درسطح محله ها، برگزاري کارگاه هاي تخصصي با عنوان عفاف و حجاب درمحله ها ، برگزاري مسابقات ورزشي ويژه بانوان و آقايان و ارائه خدمات در حوزه سلامت توسط نواحي از ديگر برنامه هايي است که از سوي شهرداري منطقه 21 براي اين ايام برنامه ريزي شده است. 

نظر شما