جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۲۰۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 9 از برگزاري اختتاميه طرح ترنج با رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در باغ‌موزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: از دكتر قاليباف شهردار تهران نيز براي شركت در اين ويژه‌برنامه دعوت شده است.

عقيل منصوري در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اين طرح با ثبت‌نام پنج هزار دانش‌آموز تهراني آغاز شد، در فاز اول اين طرح تورهاي گردشگري در مجموعه فرهنگي سعدآباد ويژه دختران و پارك آبي آزادگان ويژه پسران به اجرا درآمد.


دبير طرح ترنج افزود: در فاز بعد طي دو هفته كارگاه‌هاي توليد پوستر، كميسيون رسانه و كارگاه عكاسي در تمامي فرهنگسراهاي مناطق 22 گانه برگزار شد ضمن اينكه در اين بين محصولات متنوعي به صورت كتاب، بسته‌هاي فرهنگي و كلاه‌هاي متحدالشكل و مجله بين بچه‌ها توزيع شد.

 

وي با اشاره به فاز سوم اين طرح اظهار داشت: در اين مرحله كه مختص به فرهنگسراي تابستاني ترنج بود، پسران به فرهنگسراي تابستاني توچال و دختران به بهشت مادران اعزام شدند، ضمن اينكه در اين مكان‌ها بازي‌هايي براي ارتقا مهارت و توانمندسازي بچه‌ها در كارهاي گروهي تدارك ديده‌شد.

 

منصوري تصريح كرد: در فاز چهارم كه از امروز (29 تيرماه) آغاز مي‌شود، تورهاي تهران‌گردي و بازديد از موزه‌هاي تهران انجام مي‌شود و دانش‌آموزان تا چهارم مرداد فرصت دارند پوسترها و عكس‌هاي خود را براي ارزيابي ارسال كنند.

 

به گفته وي، مراسم اختتاميه با حضور امير خوراكيان رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران،‌ دانش‌آموزان و والدين آنها تا قبل از فرارسيدن ماه مبارك رمضان در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار مي‌‌شود و از شهردار تهران نيز براي شركت در اين مراسم دعوت به عمل آمده است.

نظر شما