شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۲۱۱۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
مدير کل سلامت شهرداري تهران گفت: بزرگترين سفره سلامت خانوادگي با مشارکت مناطق 22 گانه شهرداري، کانون هاي اجتماعي و شهروندان، روز 29 تير در جشنواره شعبانيه واقع در بوستان آزادگان برپا شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران محمد مهدي گلمکاني، مدير کل سلامت شهرداري تهران با اشاره به راه اندازي بازار سلامت در جشنواره شعبانيه، ابراز داشت: در اين بازار مهم ترين عرضه کنندگان توليدات غذايي و خدمات سلامت حاضر هستند و محصولات خود را با عنوان حامي سلامت عرضه مي کنند.


اوهمچنين از راه اندازي تونل سفيد و سياه به منظور توسعه آموزش شهروندي در حوزه سلامت خبر داد و گفت: براي معرفي رفتار هاي غلط و اقدام براي آموزش مردم به منظور پيشگيري از اين رفتارها، تونل سفيد و سياه را طراحي کرده ايم که در بخش نخست به معرفي آسيب هاي اجتماعي مي پردازد و در بخش ديگر نيز رفتار هاي صحيح و حامي سلامت به شهروندان معرفي مي شود.


مدير کل سلامت شهرداري تهران ادامه داد: در اين جشنواره قسمتي را با نام آشپرخانه سلامت تعبيه کرده ايم که در اين قسمت مسابقات طبخ غذاي سالم انجام شده و غذاهاي رژيمي براي افراد مبتلا به ديابت، بيماري هاي قلبي و قند خون طبخ مي شود.


گلمکاني همچنين استقرار پايگاه سيار انتقال خون را بخش ديگري از برنامه هاي شهرداري در جشنواره شعبانيه خواند تا علاقه مندان مشارکت داشته باشند.


او در ادامه به داير شدن بزرگ ترين سفره سلامت در بوستان آزادگان، تصريح کرد: در روز 29 تير ماه با مشارکت تمامي مناطق 22 گانه، اعضاي کانون هاي اجتماعي و شهروندان، بزرگ ترين سفره سلامت خانوادگي داير شد و هر شهروند غذاي خود را در اين سفره عرضه کرد.


مدير کل سلامت شهرداري تهران خاطر نشان ساخت: در اين سفره بزرگ خانوادگي غذاهاي ارايه شده در بخش هاي غذاي رژيمي و نوشيدني هاي سلام مورد ارزيابي داوران قرار گرفت و از برگزيدگان تقدير شد.


گلمکاني در پايان به اجراي برنامه نداي سلامت در جشنواره قنوت انتظار اشاره و اظهار کرد: در اين برنامه فضايي ايجاد شده تا برنامه هاي آموزشي، مسابقه اي و جنگ هاي شادي جرا شود تا علاقه مندان از اين فضا استفاده کنند.

نظر شما