جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۲۸۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
«ظهور سياره ميمون‌ها» در يك قدمي اكران در سينماهاي آمريكاي شمالي قرار گرفت.

ايسنا- « ظهورسياره ميمون‌ها» 5 اگوست (14 مرداد) سال 2011 ميلادي، در معرض تماشاي مخاطبان قرار مي‌گيرد.


اين پروژه سينمايي توسط شركت فيلمسازي فوكس قرن بيستم تهيه و توليد شده است.


«اندي سركيس» بازيگر نقش «قيصر» در پروژه سينمايي «سياره ميمون‌ها» به همراه فريدا پينتون نقش آفريني مي‌كند.


بنا بر اعلام امپايرآنلاين، بخش‌هايي از اين فيلم با استفاده از آخرين دستاوردهاي ديجيتال كه در آثاري چون «ارباب حلقه‌ها» و «كينگ كونگ» مورد بهره قرار گرفته‌اند، ساخته ‌شده است.


به گفته سازندگان «ظهور سياره ميمون ها»، اين تنها يک فيلم ديگر از اين سري نيست، بلکه به تصوير کشيدن اتفاقاتي است که در اولين فيلم پيش بيني شده بود.


فيلم در شهر سان فرانسيسکو اتفاق مي افتد، دکتري در حال آزمايش داروي براي درمان آلزايمر روي ميمون‌ها و شمپانزه است. اما همين آزمايشات منجر به ظهور نسل جهش يافته‌اي از ميمون‌ها و يک فاجعه براي نژاد بشر مي‌شود. ميمون‌هاي بسيار هوشمند به رهبري سزار بر زمين غلبه پيدا مي کنند.


اولين فيلم در سال 1968 با شرکت چارلتون هستون و هفتمين فيلم به سال 2001 به کارگرداني تيم برتون ساخته شد.


فيلم ظهور سياره ميمون ها به کارگرداني روپرت وايات در آمريکا و اروپا در اکران است.


در سال 2029 فضانوردي به نام «لئو ديويدسون» دريک سفينه محافظ براي انجام يک بازديد معمولي از ايستگاه فضايي‌شان به خارج از ايستگاه مي رود.


اما انحراف از مسير باعث مي شود که سفينه او در يک حفره زماني قرار بگيرد و در يک سياره ناشناس به زمين بنشيند. در اين سياره ميمون‌هاي ناطقي قرار دارند که بر انسانها حکومت مي کنند. با کمک يک ميمون به نام «اري» که با انسانها همکاري مي کند و تعدادي از انسانهاي شورشي، لئو مي‌کوشد تا از دست سپاه ميمون‌ها (به رهبري ژنرال تيد و سلحشور مورد اعتمادش عطار) بگريزد. اکنون مبارزه به يک معبد مقدس که در منطقه‌اي ممنوعه در سياره قرار دارد کشيده مي‌شود تا اسرار هراس‌آميز گذشته نژاد انسان و آينده‌اش کشف شود.


دن چيدل هنرپيشه سياهپوست هاليوودي و فريدا پينتون، نيز در پروژه «صعود ميمون‌ها» ايفاي نقش كرده‌اند.


فرانکو، کاراکتر يک دانشمند را که وارد جنگ بين ميمون‌ها و انسان‌ها مي‌شود بازي مي‌کند. اين در حالي است که هنوز جزئياتي در مورد نقش‌هاي چيدل و پينتون منتشر نشده و اين دو فقط به فهرست بازيگران اضافه شده‌اند.

نظر شما