پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۳۱۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19از برگزاري مراسم اکرام ايتام اين منطقه همزمان با شب ميلاد امام حسن مجتبي(ع) در بوستان ولايت خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19 ، علي اکبرزاده با بيان اين خبر گفت: همزمان با شب ميلاد امام حسن مجتبي (ع)  1300 نفر از ايتام  اين منطقه براي شرکت در بزرگترين سفره کرامت دعوت شدند تا  با حضور در ميان جمع کثيري از شهروندان لحظات معنوي وبه ياد ماندني را تجربه کنند.

او افزود : اين کودکان با پراکنده شدن در ميان جمعيت و به دور  از نگاه سنگين اجتماعي  ضمن صرف افطار در برنامه هاي متنوع و معنوي شبهاي ملکوتي نيز شرکت مي‌کنند. معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه با اشاره به برگزاري مراسم جشن و سرور در چندين نقطه اين منطقه به مناسبت شب ميلاد دومين اختر تابناک امامت گفت: در اين شب ميمون شاهد برپايي بزرگترين سفره کرامت  با حضور 20 هزار نفري شهروندان خواهيم بود.

او ادامه داد : در اين مراسم همزمان با اذان مغرب آسمان  بوستان نورافشاني و تمام محوطه آن با چيدن ميز افطاري آماده پذيرايي از شهروندان است وپس از آن مراسم ويژه شبهاي ملکوتي با حضور هنرمندان مطرحي چون محمد اصفهاني برگزار مي‌شود.

نظر شما