جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۹
کد خبر: ۴۳۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
در قالب برنامه «30 پرواز عرفاني با نواي قرآني»/
خانه موزه شهيد چمران وابسته به مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 مراسم تجليل از سه قاري بين‌المللي قرآن كريم را با حضور رئيس شوراي شهر تهران برگزار مي‌‌كند.

جواد حيدري‌پور مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين برنامه كه با حضور مسوولان فرهنگي شهرداري منطقه 12 برگزار مي‌‌شود از قاريان ممتاز و بين‌المللي قرآن كريم مانند سعيديان، غلام‌نژاد و نوري تجليل مي‌شود.


رييس فرهنگسراي شهر افزود: مراسم تجليل از سه قاري بين‌المللي در قالب برنامه «30 پرواز عرفاني با نواي قرآن» با حضور مهدي چمران، رئيس شوراي شهر تهران در قالب مراسم افطاري در خانه موزه شهيد چمران برگزار مي‌شود كه پس از آن قاريان به قرائت آياتي از قرآن مي‌پردازند و در ادامه مراسم نيز برنامه تواشيح‌خواني اجرا مي‌شود.


حيدري‌پور با اشاره به برگزاري ويژه برنامه «باران كرامت» به مناسبت ميلاد امام حسن (ع) اظهار داشت: در اين برنامه كه در فرهنگخانه آيت‌الله ايرواني برگزار مي‌شود از 40 نفر از خيرين و واقفان نيكوكار محله سنگلج تجليل خواهد شد.

 

وي تصريح كرد: اين برنامه چهارشنبه 26 مردادماه از ساعت 20 تا 22 در فرهنگخانه آيت‌الله شيرواني برگزار مي‌شود.

 

حيدري‌پور از ادامه برنامه بر آستان جانان در بوستان شهر خبر داد و گفت: اين برنامه كه فردا به پايان مي‌رسد از ابتداي ماه مبارك رمضان با استقبال چشمگير شهروندان و بخش‌هاي متنوع آغاز شده است.

 

به گفته رييس فرهنگسراي شهر، محمد حشمتي و صنعتگر از خوانندگان كشور ميهمان ويژه امشب و فرداشب برنامه بر آستان جانان هستند ضمن اينكه فردا و در شب ميلاد امام حسن (ع) در ادامه مسابقه‌اي كه در اين چند شب برگزار شد از تعدادي از ساكنان منطقه كه به نحوي باعث آشتي افراد ديگر شده‌اند تجليل مي‌شود.

نظر شما