شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۹
کد خبر: ۴۳۲۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰
با پيگيري‌ها و اقدامات اطلاعاتي ـ عملياتي سربازان گمنام امام زمان (عج) يک شبکه از عناصر دين‌ستيز که در فضاي مجازي با استفاده از شگردهاي گوناگون نسبت به تخريب باورها و اعتقادات ديني مردم اقدام مي‌کردند، شناسايي و منهدم شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي وزارت اطلاعات، گردانندگان و عوامل اصلي اين سايت غيرقانوني با ايجاد شبکه‌اي گسترده از سايت‌ها، وبلاگ‌ها، تالارهاي گفت‌وگو و فعاليت در شبکه‌هاي اجتماعي با استفاده از هويت‌هاي جعلي، رمزنگاري‌هاي پيچده و پشتيباني فني برخي از مرتبطين سفارتخانه‌هاي کشورهاي غربي، اقداماتي همه جانبه و سازمان يافته‌اي در راستاي توهين به مقدسات و باورهاي مذهبي و اعتقادي مردم پرداخته بودند که پس از رهگيري در فضاي مجازي و شکستن لايه‌هاي متعدد حفاظتي و رمزشکني پيچيده ديجيتالي توسط نيروهاي اطلاعاتي، اين شبکه ضد دين شناسايي و دستگير شدند.

 

 در تحقيقات انجام شده از دستگير شدگان، نقش برخي از سفارتخانه‌هاي کشورهاي اروپايي و عناصر صهيونيستي از جمله عوامل فرقه ضاله بهائيت در اين اقدام دين‌ستيزانه کشف شده و متهمان نيز به داشتن ارتباط با عوامل بيگانه اعتراف کردند.

 

بر اساس اسناد درون گروهي به دست آمده اين جريان ضد دين در جهت سست کردن مباني اعتقادي مردم به ويژه جوانان، ايجاد شبهه‌افکني در افکار و اصول دين و تخريب چهره برخي از شخصيت‌هاي مذهبي کشورمان تلاش مذبوحانه داشته‌اند.

 

وزارت اطلاعات با آرزوي قبولي طاعات و عبادات ملت شريف ايران به درگاه احديت و ضمن قدرداني از همکاري موثر دستگاه قضايي، ازخانواده‌ها تقاضا کرد، نظارت و کنترل بيشتري بر فعاليت‌هاي اينترنتي فرزندان خود اعمال کرده و با توجه به شيوه‌هاي پيچيده و تحرکات مرموز دشمنان ايران و اسلام تدابير لازم را اتخاذ کنند.

نظر شما