پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۸
کد خبر: ۴۳۶۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
جشنواره «شبهاي ملکوتي» همزمان با فرا رسيدن عيد فطر به مدت سه شب در بوستان ولايت برگزار مي‌شود.

به گزارش«شهر»، علي اکبرزاده معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه با اعلام اين خبر افزود: جشن عيد فطر به شکرانه يک ماه بندگي و روزه داري همزمان با عيد فطرآغاز و به مدت سه شب همراه با برنامه هاي شاد و زنده اجرا مي‌شود.

او اظهار داشت : اين مراسم در ادامه برنامه شبهاي ملکوتي ماه رمضان برگزار مي شود و با اجراي موسيقي زنده، مولودي خواني، تواشيح، سخنراني علماي تراز اول و حضور هنرمندان برجسته کشورهمراه خواهد بود.

او همچنين از برگزاري جشنواره بادبادکها در عصر روز عيد فطر خبر داد و گفت : در اين جشنواره که با موضوع کودکان صلح برگزار مي شود ، از کودکان شهر تهران خواسته شده است تا نامه هايي در حمايت از مردم ستمديده غزه به دبير کل سازمان ملل يادداشت کنند ، سپس نامه نفراتي که با متن زيباتري در قالب آموزه هاي ديني و همراه با امضاهاي بيشتر نوشته شده باشد به دنباله بادباکي الصاق و با عنوان کبوتر صلح بصورت سمبليک به پرواز در مي آيد.

مجموعه نامه‌هاي برگزيده در قالب کتابچه جمع آوري شده و نسخه‌اي از آن به دبيركل سازمان ملل اهدا خواهد شد.

 معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 19 ادامه داد: امسال نيز همچون سالهاي گذشته با همکاري شرکت  واحد اتوبوسراني تعداد قابل توجهي اتوبوس براي حضور گسترده نمازگزاران به مقصد ميعادگاه عاشقان الله در مصلي امام خميني (ره) آماده جابجايي نمازگزاران هستند.

نظر شما