پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴
شهردار منطقه 20 تهران گفت: با توجه به وجود بارگاه حضرت عبدالعظيم (ع ) و حضور گسترده و همه ساله مردم نمازگزار در مصلاي بزرگ شهرري، اين منطقه به نمازگزان خدمات ويژه‌اي ارائه مي‌کند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، مجتبي عبدالهي شهردار اين منطقه با اعلام اين خبر گفت: با برپايي ايستگاههاي صلواتي در اطراف حرم تعداد 10 هزار بسته فرهنگي و پذيرايي شامل اقلام خوراکي ، ادعيه ، بروشورهاي آموزشي ، نقشه بين نمازگزاران توزيع مي شود .

شهردار منطقه 20 با اشاره به اجراي محدوديت هاي ترافيکي در اطراف ميدان شهرري اظهار داشت: به منظور جلوگيري از ازدحام و روان سازي ترافيک محدوده اطراف حرم با هماهنگي پليس راهور محدوديت هايي در اطراف ميدان شهرري اعمال مي شود.

عبدالهي در ادامه همچنين از پاکسازي و شستشوي معابر اطراف حرم و ساماندهي پارکينگ ها در اين نقاط خبر داد و افزود : از سوي ديگر با توجه به کثرت زائرين حرم حضرت عبدالعظيم (ع) و امامزادگان مجاور به ويژه در ايام ماه مبارک رمضان ،شب هاي قدر و عيد سعيد فطر به منظور رفاه حال نمازگزاران در فصول گرم و سرد سال صحن شرقي حرم با استفاده از سازه هاي فلزي مشبک مسقف شده است .

شهردار منطقه 20 در ادامه از نورافشاني مجموعه فرهنگي ورزشي قمر بني هاشم در شب عيد سعيد فطر خبر داد و خاطر نشان کرد: از سوي ديگر به منظور ايجاد روحيه شادابي و نشاط بين شهروندان محلات در شب عيد سعيد فطر سامانه هاي نشاط در بوستان هاي سطح منطقه پذيراي شهروندان خواهند بود.

 

نظر شما