شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۴۱۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲
نصير ملکي‌جو و مهدي کوشکي کارگردان‌هاي دو نمايش که اين روزها در تئاتر شهر به صحنه رفته است، در برنامه «هفت اقليم» راديو فرهنگ از تئاتر تجربي مي‌گويند.

به گزارش شهر ،دو نمايش «ولپن» به کارگرداني مهدي کوشکي و «سفيدبرفي و هفت کوتوله» به کارگرداني نصير ملکي جو در مجموعه تئاتر شهر به روي صحنه رفته و با استقبال تماشاگران تئاتر رو به رو شده است. به همين مناسبت برنامه «هفت اقليم» که شنبه‌ها به موضوع تئاتر مي‌پردازد در گفتگو با کارگردانان اين دو اثر به دلايل موفقيت آن‌ها مي‌پردازد.

 

«سفيدبرفي و هفت کوتوله» که تا هفته پيش در کارگاه نمايش به صحنه رفته بود و به دليل استقبال تماشاگران به تالار قشقايي رفت برداشتي تجربي از سفيد برفي و هفت کوتوله والت ديسني بوده و نصير ملکي جو نويسنده و کارگردان اين نمايش را با بازي مهدي طاهري ، پيام برومند، پگاه کاظمي ، نصير ملکي جو و نفيسه ملکي جو به صحنه برده است.

 

«ولپن» نيز برداشتي از نمايش بن جانسون به کارگرداني مهدي کوشکي است که در کارگاه نمايش به صحنه رفته است و محمود آقازاده، حسين اميدي، داوود پژمان‌فر، عنايت خادم بشيري، يکتا خاقاني، سعيد خمان در اين نمايش بازي مي‌کنند.

 

برنامه «هفت اقليم» شنبه ويژه تئاتر کاري از گروه هنر شبکه راديويي فرهنگ با اجراي حسن آزادي و کارشناسي امين عظيمي سردبيري و نويسندگي عباس غفاري و تهيه کنندگي هاني حسيني از ساعت 19.30 روي طول موج شبکه فرهنگ پخش مي‌شود.

نظر شما