جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۴۶۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
مراکز فرهنگي هنري منطقه 12 به مناسبت فرا رسيدن سي و يکمين سالگرد هفته دفاع مقدس، ويژه برنامه‌هايي را در اين ايام برگزار مي‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه12 و فرهنگسراي شهر، اين برنامه‌ها شامل برگزاري نمايشگاه فرهنگي با عنوان جنگي که بود راهي که هست متشکل از نمايشگاه عکس سه بعدي، نمايشگاه تخصصي کتاب با 300 عنوان، غرفه کودک شامل نقاشي و نمايش‌هاي عروسکي کودکانه و اجراي نمايش ميداني با موضوع دفاع مقدس از تاريخ 3 تا 7 مهرماه ساعت 9 تا 17 در سبزه ميدان توسط فرهنگسراي شهر است.


برگزاري نمايشگاه آثار منتخب مسابقه عکاسي و نقاشي با عنوان دفاع مقدس در قاب خاطره‌ها که اين برنامه بصورت فراخوان در دو زمينه عکاسي و نقاشي با هدف تقويت هويت اسلامي و ايراني و رويکرد انقلابي با موضوع ترويج فرهنگ و ارزش دفاع مقدس و افزايش آشنايي شهروندان با زندگي و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس از اول تا 30 شهريورماه برگزار شد و آثار منتخب آن از 2 تا 7 مهرماه ساعت 9 تا 17 در نگارخانه کوثر به نمايش گذاشته مي‌شود.

همچنين ويژه برنامه ميثاق با دوست که مراسم غبار روبي و نثار تاج گل در گلزار شهداي جنگ تحميلي در بهشت زهرا(س) و مزار شهيد چمران و برگزاري برنامه و اهداي بسته‌هاي فرهنگي به مخاطبين توسط خانه موزه شهيد چمران است در تاريخ 10 مهرماه ساعت 10 تا 13 اجرا خواهد شد. براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد به نشاني: پارک شهر، جنب ميدان صلح، فرهنگسراي شهر مراجعه كنيد و يا با شماره تلفن 66736689 تماس بگيريد.


نظر شما