جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۳
کد خبر: ۴۴۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
نمايشگاه سه بعدي عكس و متن دفاع مقدس در 23 نقطه تهران با نمايش 60 متن و تصوير برپاست.

به گزارش شهر به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در اين نمايشگاه مناظري از تبادل شهداي ايراني در شلمچه، تشييع شهدا در اين منطقه، نخل‌هاي بي سر، تانك‌هاي واژگون و مناطق جنگي به نمايش گذاشته شده است.


تصاوير نمايشگاه دفاع مقدس با بهره‌گيري از تكنيك‌هاي عكاسي به صورت متحرك تهيه شده و مخاطبان مي‌توانند با استفاده از عينك هاي مخصوص تصاوير سه بعدي اين نمايشگاه را مشاهده كنند. در هر يك از نمايشگاه ها 60 عينك براي بازديدكنندگان پيش بيني شده است.


تصاوير اين نمايشگاه از مناطق جنگي و اردوهاي راهيان نور به صورت دو دوربين همزمان تهيه شده و با عرض ثابت يك متر و طول متغير تا دو متر و 70 سانت به نمايش گذاشته شده است. متون ارائه شده نيز منطبق با حال و هواي تصاوير است.


اين نمايشگاه در فرهنگسراهاي ملل، ابن سينا، پايداري، اشراق، گلستان، رازي، خاوران، بهمن، ولا، قرآن و بوستان هاي ميعاد، لاله، اعتماد، خيام، قائم، بعثت، مريم، باغ نو، كتابخانه ابن سينا، سينما تئاتر بهاران، ميدان آزادي، سبزه ميدان بازار و فرهنگسراي رضوان در قطعه 44 شهدا در بهشت زهرا(س) برپاست.


عكس هاي نمايشگاه از سوي عباسعلي بيات تهيه شده و اين نمايشگاه ها تا پايان هفته دفاع مقدس برپاست. علاقمندان جهت دريافت اطلاعات اهم برنامه هاي هفته دفاع مقدس مي‌توانند با تلفن گوياي 1837 تماس بگيرند.

نظر شما