جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۴۸۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
قائم مقام معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران:
قائم مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از برپايي جشن‌هاي ويژه کودکان در سطح شهر و بازديد آنها از باغ موزه دفاع مقدس هم‌زمان با برپايي دومين دوره جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» خبر داد.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از  ستاد خبري دومين جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» حجت‌الاسلام و المسلمين امرودي، گفت: در جلسه هماهنگي برگزاري جشنواره غنچه‌هاي شهر، قرار شد کودکان شهر با هدف ترويج تربيت اسلامي و آشنايي با ايثارگري‌هاي مردم از باغ موزه دفاع مقدس بازديد داشته باشند.


او افزود: همچنين قرار است هم‌زمان با برگزاري جشنواره، جشن‌هايي ويژه کودکان در سطح شهر تهران با هدف ارائه پيام‌هاي شهروندي با محوريت «تهران شهر دوستدار کودک» برگزار شود.


به گفته قائم مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برگزاري دوره‌هاي مشاوره رايگان براي بانوان در زندان زنان اوين، برگزاري جشن‌ها و مسابقات در محل بوستان گفت‌وگو، توزيع بسته‌هاي ورزشي بين مدارس ابتدايي، تدارک وسايل بازي ولوح‌هاي آموزشي با محوريت ترويج فرهنگ شهروندي و شهر دوستدار کودک از ديگر برنامه‌هاي تصويب شده در جلسه شوراي هماهنگي براي برگزاري جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» بود.


او با بيان اينکه علاوه بر اين موارد، برنامه‌هاي ويژه ديگري در سطح مناطق پيش‌بيني شده است، تصريح کرد: شهرداري تهران تلاش ويژه‌اي براي پيش‌برد طرح شهر دوستدار کودک دارد و در آينده‌اي نزديک شهر تهران شهري خواهد بود که در آن کودکان به خواسته‌هاي خود دست پيدا مي‌کنند.


به گفته امرودي تجارب بسيار خوبي از سال گذشته وجود دارد و اميد است امسال با به کارگيري ان‌ها اهداف پيش‌بيني شده محقق شود.


او اضافه كرد: خوشبختانه نشست‌هاي موثري با حضور و مشارکت سازمان و شرکت‌هاي زير مجموعه شهرداري تهران تدارك ديده شده است که با بررسي کارشناسي آن‌ها ابتکارها و برنامه‌هاي خلاقانه‌اي با محوريت آموزش اخلاق شهروندي و تربيتي اجرا خواهند شد

نظر شما