جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۷
کد خبر: ۴۴۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸
رسيدن آتش نشانان در کوتاهترين زمان ممکن به محل واژگون شدن يک دستگاه تانکر و تلاش همه جانبه آنها از رخداد حادثه بزرگي جلوگيري کرد.

به گزارش «شهر» پايگاه خبري 125، در پي واژگون شدن يک دستگاه تانکر 12 هزار ليتري حامل آب در بزرگراه يادگار امام، ورودي بلوار مرزداران، رسيدن آتش نشانان ايستگاه 10 در کمتر از 4 دقيقه به محل حادثه و اجراي عمليات حساس ودقيق آنها موجب شد خطر رخداد حادثه اي بزرگ برطرف شود.

ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران ساعت 8:20 دقيقه بامداد امروز ـ 12 مهرـ با دريافت خبر رخداد اين حادثه بلافاصله آتش نشانان را روانه محل حادثه کرد.

به گفته ابوالفضل حسينعلي ميرزا رئيس ايستگاه 10 آتش نشاني که در محل حادثه بود، اين تانکر هنگامي که در مسير شمال به جنوب بزرگراه يادگار حرکت مي کرد بناگاه از مسير خود منحرف و از سمت راننده واژگون شده بود.

او افزود: نشت گازوييل از مخزن سوخت تانکر و جاري شدن آن در سطح بزرگراه و نزديک بودن به اماکن مسکوني عمليات را بسيار حساس کرده بود و آتش نشانان بي درنگ پس از ايمن سازي محل و جلوگيري ازنشت گازوييل با استفاده ازکف مخصوص آتش نشاني از بروز آتش سوزي احتمالي که مي توانست خسارت فراواني به بار آورد پيشگيري کردند.

او گفت: آتش نشانان همچنين با بکارگيري تجهيزات ويژه نجات راننده تانکر را که آسيب ديده بود براي مداوا و انتقال به مرکز درماني در اختيار امدادگران اورژانس قرار دادند.

کارشناسان راهور علت رخداد اين حادثه را بررسي و مشخص مي‌کنند.

نظر شما