جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۴۹۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴
همزمان با ميلاد با سعادت امام رضا (ع) و در ادامه برنامه هاي استقبال از مهر سرديس پروين اعتصامي در دبستان دخترانه پروين اعتصامي نصب شد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11 ، پس از ساخت سرديس پروين اعتصامي توسط اداره زيبا سازي شهرداري منطقه 11، اين اثر هنري در دبستان دخترانه پروين اعتصامي نصب شد.


بر اساس اين گزارش مراسم نصب سرديس پروين اعتصامي با حضوردکتر کفايتمند سرپرست شهرداري منطقه 11 ، معاونين و مديران اين منطقه ، مديران آموزش و پرورش منطقه و معتمدان محل در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع) در دبستان دخترانه پروين اعتصامي برگزار شد.


در اين مراسم سرپرست شهرداري منطقه 11 ضمن اشاره به مضامين مهم اخلاقي و اجتماعي اشعار پروين اعتصامي ،اين شاعر را بزرگترين شاعره کشور توصيف کرد و بر ضرورت آشنايي و تکريم نخبگان و نقش آن در تقويت و تعميق هويت ديني و ملي ايران تاکيد کرد.


او همچنين ضرورت شناسايي و زمينه سازي براي بروز استعدادها و پرورش و هدايت آن را در جهت آرمان ها مورد تاکيد قرار داد و به جشنواره شمسه به عنوان اقدامي مهم در شهرداري تهران که به اين موضوع کمک بسزايي مي‌کند، اشاره کرد.


نظر شما