شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۹
کد خبر: ۴۵۲۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
به همت فرهنگسراي پايداري؛
رئيس فرهنگسراي پايداري از برپايي نمايشگاه تخصصي کتاب، تجهيزات ورزشي، پايگاه سلامت و برپايي مسابقات ورزشي به مناسبت هفته تربيت بدني از 25 تا 30 مهر ماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 3 ، روح ا... کاظمي زاده با اعلام اين خبر اظهار داشت: هفته فرهنگي ورزشي قبا عنوان برنامه‌اي است که به مناسبت هفته تربيت بدني از سوي فرهنگسراي پايداري در رشته‌هاي متنوع ورزشي طراحي و تدوين شده است.


وي هدف از برپايي اين نمايشگاه را آشنايي شهروندان با تجهيزات استاندارد ورزشي، آشنايي با اصول علمي ورزش و سلامتي از طريق خواندن کتاب‌هاي تخصصي همچنين ارائه کالاهاي ورزشي با کيفيتي است که در ايران توليد مي‌شود عنوان کرد.


کاظمي زاده تاکيد کرد: در اين نمايشگاه خانواده‌ها مي‌توانند از لوازم ورزشي متنوع ، استاندارد و با کيفيت عالي ديدن کرده و اجناس مورد نيازشان را خريداري کنند.


رئيس فرهنگسراي پايداري برپايي پايگاه سلامت ورزشي ويژه ورزشکاران را از برنامه‌هاي ديگر فرهنگسرا در هفته تربيت بدني برشمرد.


به گفته کاظمي زاده ايجاد کلينيک آسيب شناسي ورزشي، ورزش درماني (پزشکي)، رفع مشکلات فيزيکي و آناتومي ورزشکاران همچنين انجام آزمايش‌هاي لازم و شناسايي مشکلات و آسيب‌هاي ورزشکاران در پايگاه سلامت از فعاليت‌هاي اين پايگاه به صورت رايگان به شمار مي‌رود.


برپايي مسابقات ورزشي در رده‌هاي سني مختلف در رشته‌هايي چون: فوتبال دستي، دارت ، طناب کشي ، چرخ تانک و کفش چندنفره از ساير برنامه‌هاي هفته فرهنگي ورزشي قبا است.


علاقه مندان براي شرکت و استفاده از برنامه‌هاي ياد شده مي‌توانند به فرهنگسراي پايداري واقع در پاسداران، خيابان گل نبي، خيابان ناطق نوري، ميدان قبا مراجعه كنند و يا با شماره هاي 3-22888780 تماس بگيرند.

نظر شما