جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۶
کد خبر: ۴۵۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
مدير پرديس‌هاي موسسه تصوير شهر از فروش فوق‌العاده فيلم «سعادت‌آباد» در پرديس سينمايي ملت خبر داد.

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، محمدعلي‌ حجازي با بيان اينکه فيلم «سعادت‌آباد» در پرديس ملت با فروش بسيار خوبي مواجه شده است، افزود: به دليل استقبال گسترده مخاطبان از اين فيلم سينمايي، تا ساعت 23:15 در 7 سانس براي علاقه‌مندان به نمايش گذاشته مي‌شود.


وي همچنين افزود: فيلم سينمايي «سعادت‌آباد» از 20 مهرماه به نمايش عمومي درآمد و توانست در پرديس ملت، ظرف اين مدت زمان به فروش بالاي 40 ميليون تومان دست يابد.


«سعادت‌آباد» فيلمي متفاوت از مازيار ميري است و مضمون اجتماعي دارد که با بازي ليلا حاتمي، حامد بهداد، مهناز افشار، هنگامه قاضياني، حسين ياري و امير آقايي همراه است که در چهارمين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر به نمايش در‌آمد.

اين فيلم داستان زني به نام ياسي را روايت مي‌کند که در زندگي مشترک‌اش با محسن دچار ترديدهايي شده و تصميم مي‌گيرد براي او جشن تولدي بگيرد و خاطراتي را يادآوري کند. او براي بهتر برگزار کردن مهماني، همه چيز را از قبل پيش‌بيني مي‌کند، غافل از اين که همه چيز مطابق با خواسته او پيش نمي‌رود.


حجازي همچنين از فروش ديگر فيلم در حال اکران در اين پرديس سينمايي خبر داد و گفت: فيلم سينمايي «يه حبه قند» ساخته رضا ميرکريمي که اکران آن همزمان با فيلم «سعادت‌آباد» در سينماهاي تهران آغاز شده است توانسته است در اين مدت نزديک به 28ميليون تومان فروش داشته باشد. اين فيلم نيز موفق به دريافت تنديس و ديپلم افتخار بهترين اثر در چهارمين جشنواره فيلم شهر شد.


بنابر اين گزارش علاوه بر فيلم‌هاي مذکور، فيلم‌هاي سينمايي «راه آبي ابريشم»، «زندگي با چشمان بسته»، «شيش و بش»، «شکارچي شنبه»، «تپلي»، «مرگ کسب و کار من است» و «زنان ونوسي، مردان مريخي» در پرديس سينمايي ملت در حال اکران است.


علاقه‌مندان مي‌توانند جهت تهيه و رزرو بليط با شماره تلفن 23162 و يا از طريق وب سايت اين پرديس سينمايي به آدرس www.cinema-mellat.com نسبت به خريد اينترنتي بليط اقدام نمايند.

نظر شما