جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۵۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹
مجيد مجيدي هنگام تقدير از ميرکريمي با بيان اينکه «يه حبه قند» يک فيلم اصيل ايراني است، گفت: با مهجور ماندن ميرکريمي سينماي ايران يک شانس خود را از دست مي‌دهد.

به گزارش «شهر» شب گذشته در جريان مراسم اختتاميه جشنواره فيلم رويش از سيدرضا ميرکريمي تقدير شد.

 

در مراسم نکوداشت رضا ميرکريمي، مجيد مجيدي حاضر شده بود و در سخناني گفت: امروز از سر صحنه فيلمم به اينجا آمدم و سه، چهار روز ديگر فيلم محمد(ص) را شروع خواهم کرد.

 

وي افزود: براي کسب اجازه از امام رضا (ع) درباره ساخت فيلمي درباره جد بزرگوارش به پابوس امام رضا(ع) آمدم.

مجيدي با ابراز خرسندي از حضور در جمع جوانان رويش اين جشنواره را از رويش هاي بزرگ سينماي ديني دانشت و درباره رضا ميرکريمي گفت: در اينجا براي ميرکريمي بزرگداشت گرفته شده و احساس کردم اين اداي ديني است که درباره او حرف بزنم.

وي افزود: ميرکريمي مثل جشمه زلال و جاري است و با همين فيلم‌هاي اندک گام‌هاي بزرگي برداشته و افتخار مي‌کنم در سينمايي هستم که ميرکريمي در آن است؛ او تعهد و هنرش زبانزد خاص و عام است.

مجيد مجيدي ادامه داد: من يه حبه قند را دوست دارم؛ فيلمي که در جشنواره فجر و ساير جاها مهجور ماند و با مهجور ماندن ميرکريمي و «يه حبه قند» سينماي ايران يک شانس خود را از دست مي‌دهد.

وي درباره فيلم «يه حبه قند» نيز گفت: اين فيلم جزو يکي از فيلم‌هاي ماندگار سينما از نظر تکنيک و محتوا و مضمون و يک فيلم اصيل ايراني است.

 

در اين مراسم همچنين رضا ميرکريمي با تشکر از مجيدي گفت: او از وقتي که اولين خاطره زندگي‌ام شکل گرفت با من بود و به خاطر نفس دوست داشتن، دوستش داشتم و از حضور مجيد مجيدي شوکه شدم.

بنابر اين گزارش در اين مراسم فيلمي درباره رضاميرکريمي به نمايش درآمد که در آن هنرمندان درباره شخصيت و فعاليت‌هاي سيدرضا ميرکريمي سخن گفتند.

 

 

منبع: فارس

نظر شما