جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۵۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
رانش زمين در محل گودبرداري زميني در مجيديه شمالي، خيابان حافظ ،بامداد امروز اتاقک محل سکونت کارگران را تخريب کرد اما به کسي آسيب نرسيد.

به گزارش «شهر» به نقل از پايگاه خبري 125، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران با دريافت خبر رخداد اين حادثه از طريق سامانه 125 بي درنگ ساعت 7:45 دقيقه با به صدا درآوردن زنگ ايستگاه 23 آتش نشانان اين ايستگاه و گروه نجات 12 آتش نشاني را همزمان به محل حادثه در بزرگراه رسالت، مجيديه شمالي، خيابان حافظ اعزام کرد.

به گفته امير مهدياني مدير منطقه 3 عمليات آتش نشاني تهران که در محل حادثه بود، اتاقک محل سکونت کارگران در ضلع شمالي قطعه زميني که براي ساخت بنا گودبرداري شده بود قرار داشت که با رانش زمين تخريب شد.

او افزود: کارگران ساکن در محل در لحظات اوليه رخداد حادثه بي درنگ از اتاقک خارج شده بودند اما يکي از آنها که در ميان خاک و آجر گرفتار شده بود با همکاري و کمک کارگران ديگر به سلامت از گرفتاري نجات يافت.

 

مهدياني گفت: آتش‌نشانان بي‌درنگ و همزمان با اجراي عمليات ايمن‌سازي به جستجو پرداختند و پس از اطمينان از اينکه فرد ديگري در اين حادثه گرفتار نشده با ارائه تذکرات ايمني به سرپرست کارگران به ماموريت خود پايان دادند.

نظر شما