شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۹
کد خبر: ۴۶۲۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
کنسرت گروه موسيقي «دارکوب» به سرپرستي همايون نصيري و آواز حامد بهداد در تاريخ 23 و 24 آبان ماه در سالن اريکه ايرانيان برگزار مي‌شود.

به گزارش «شهر» همايون نصيري سرپرست گروه موسيقي دارکوب با اعلام اين خبر در توضيح جزئيات برگزاري اين کنسرت گفت: تازه ترين کنسرت گروه موسيقي دارکوب از فردا به مدت دو شب و در دو نوبت ساعت 18 و 21:30 برگزار مي‌شود.

  

وي در ادامه افزود: مجموع قطعات اين کنسرت که در دو قسمت برگزار مي‌شود برگرفته از آثار جديد گروه موسيقي دارکوب است و قرار است حامد بهداد آواز بخش‌هايي از موسيقي خراسان را اجرا کند و محسن شريفيان هم علاوه بر تکنوازي ساز «ني‌انبان» قطعاتي از موسيقي بوشهر را بخواند و برخي ديگر از قطعات اين کنسرت از آثار بي کلام به آهنگسازي خود من است.

 

اين نوازنده پرکاشن در پايان صحبت‌هاي خود به تازه ترين اجراي گروه موسيقي همنوازان حصار با آواز همايون شجريان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اجراي اين کنسرت به مدت 5 شب همراه با اين گروه موسيقي پرکاشن مي‌نوازم ؛ مجموع قطعاتي که براي اين کنسرت در نظر گرفته شده است تلفيقي از موسيقي ايراني و به نوعي موسيقي فلامنکو است در واقع اساس موسيقي ايراني است و همايون شجريان هم قطعات موسيقي دستگاهي را اجرا مي‌کند اما موسيقي فلامنکو در لايه‌هاي زيرين قطعات شنيده مي‌شود.

 

لازم به ذکر است دارا دارايي نوازنده گيتار باس، اميد حاجيلي ترمپت، پويا نيک پور نوازنده پيانو و کيبورد ، محمود همايوني نوازنده گيتار الکترونيک، پيتر سليماني پور نوازنده ساکسيفون، محسن شريفيان نوازنده ني انبان و آواز، پيام رونقي نوازنده «ديجيري دو» ( ساز بادي استراليا)، ميلاد درخشاني تار، کوروش بابايي کمانچه، آرش مقدم نوازنده درامز، از جمله نوازنده‌هايي هستند که در اين اجرا همايون نصيري سرپرست و نوازنده گروه دارکوب را همراهي مي‌کنند.

 منبع:مهر

نظر شما