جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۴۶۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
فرهنگسراي خاوران به مناسبت فرا رسيدن ماه عزاي حسيني اقدام به برگزاري مسابقه «عکس عاشورايي» كرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاوران، اين فرهنگسرا به منظور ترويج فرهنگ عاشورايي مسابقه «عکس عاشورايي» را در ايام سوگواري سالار شهيدان برگزار مي‌کند.


علاقمندان و عکاسان حرفه‌اي و آماتور مي‌توانند جهت شرکت در اين مسابقه از 6 آذر مصادف با روز اول محرم با مراجعه به سايت اينترنتي www.ashurapic.ir در اين سايت ثبت نام كرده و بعد از دريافت نام کاربري و رمز عبور در موضوعات هفت‌گانه مسابقه «عکس عاشورايي» عکس‌هاي منتخب خود را بارگذاري كنند.


شرکت در اين مسابقه براي عموم آزاد است و شرکت کنندگان مي توانند در هر يک از موضوعات هفت‌گانه عاشورا و کودکان، عاشورا در تهران، عاشورا و سنت‌هاي عزاداري، عاشورا و ولايت، عاشورا و بيرق‌هاي حسيني، جلوه‎هاي عزاداري و از گوشه کنار هيئت عکس خود را بازگذاري کنند.


اين مسابقه بزرگ تا پايان ماه صفر (4 بهمن) ادامه خواهد داشت و در پايان مسابقه به عکاسان برگزيده 14 سفر زيارتي به عتبات عاليات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.


علاقمندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از نحوه بارگذاري عکس‌هاي خود به راهنماي سايت مسابقه بزرگ «عکس عاشورايي» به آدرس www.ashurapic.ir مراجعه كنند و يا با شماره تلفن 33717751 تماس بگيرند.

نظر شما